Hvor tidlig kom symptomene deres?

Trone

Gotta love ebay
VIP
Har flere venninner som er blitt gravide i det siste og det er kjempegøy å høre de snakke om hvilke symptomer de først fikk dpo, ikm og så videre, hehe!!  :)

Hva var deres første symptomer og når merket dere de?

Gosj, jeg husker nesten ikke... Det føles som en evighet siden, hehe... Men tenke tenke!!!

Merket først at mensen ikke kom :P

Utover det? Tjah, uke 5 ble jeg mer eller mindre akutt dårlig med mye magesmerter og kvalme og null matlyst pga smertene, som igjen gjorde kvalmen verre. Men fikk konstantert begynnende nyrebekkenbetennelse, så vet liksom ikke helt om det forårsaket kvalmen, eller hva. Tok noen måneder og en hestekur med penicillin før jeg var bra igjen. Og i uke 12 fikk jeg bekkenløsning.

Jeg begynte å spy emoticon da var jeg vel ca 6 uker på vei.. Og lå bare å spydde til jeg var ca 15 uker... :( Tror det egentlig var eneste symptomene jeg hadde og...

Una84 skrev:
Jeg begynte å spy emoticon da var jeg vel ca 6 uker på vei.. Og lå bare å spydde til jeg var ca 15 uker... :( Tror det egentlig var eneste symptomene jeg hadde og...

sign

Babysyk_82 skrev:
Fikk hetetokter og menssmerter som kom og gikk, da jeg ventet på mensen. Så merket tidlig at noe var på gang :)

Forresten, noe du vil fortelle?

No no no nooooo, ooooh no!! Hahahahaha!!!! Det er nok av andre her inne som tar seg av den delen, så jeg står over jeg, hahahahaha!!!!!!!!!

Jeg lå kvalm på sofaen og orket ingenting ca 2 uker etterpå..( Og var kvalm og dårlig nesten hele tiden heeeeeelt frem til november. ) Og på samme tiden hadde jeg fryktelig vondt i puppene.

Men tok ikke testen før jeg var 4 uker ellerno. Når jeg egentlig allerede visste at mensen-skulle-egentlig-vært-her-men-jeg-merker-jo-at-det-har-skjedd-noe :P

Har ikke hatt noe spesielt med symptomer med noen av ungene , men var vel litt trøtt de første ukene og litt murringer, kom vel i uke 4-5

Svimmel og dødssliten.......allerede etter 1,5 uke faktisk.......

kan komme med novernades sympt. liste..stemme ganske likt med sist gang: tili dilla, sist nektarin dinna gangen sncikers is å salt.
Utruli trøtt, kunne helst ha søve døgnet rundt ha ej fått det ;) å so jernsmak i munnen, grusomt. No he ej nøke kvalme som kjem å går i løpet av dagen,,håpe det ikkje utvikla sej.
VARM konstant.
Masse mensmurringa..satsa på att de gir sej snart..kjem mest på dagtid.
oppblåst ;)

Med første var det vel at tanta aldri kom.. venta vel bortimot fire uker den første gangen, og graviditet var det siste som slo meg

Denne gangen merket jeg kvalme og uvelhet ca en uke før ventet mens, testet uken før og da var den neg. testet igjen to dager etter venta mens og da var den veldig positiv :)

Jeg hadde mensmurringer som kom og gikk,måtte tisse mye og var utrolig trøtt :)noe stikkinger nedentil hadde jeg også :)

hippocampus skrev:
Jeg hadde mensmurringer som kom og gikk,måtte tisse mye og var utrolig trøtt :)noe stikkinger nedentil hadde jeg også :)

Sign, men istedet for tissatrengt så hadde jeg jææævlig ømme nippler!

Mensenmurringer fra uke 1, kjente at egg og sæd smelta sammen på dag 1, ømme bryst, jern og blodsmak i munnen, vondt i tennene og kvalm(kasta ikke opp).

Også mista e alt av matløst heile svangerskapet.
Tålte ikke smaken av ren melk, så der bei det o'boy ilag med.

Mot slutten fikk e dilla på rømmegrøt *grøss*

Hadde mest menssmerter og venta på den. Så blei eg trøtt og fikk bekkenløsning. Blei trøtt rundt uke 6-7 og bekkenløsning i uke 9.
Likte den tråden :D

med nr 1 så var eg utrolig tørst, drakk og drakk på vann. måtte selvfølgelig masse på do. men tenkte d var pga jobben og hardkjøret med julebord. 5 dager over tok test. og den var positiv.

med nr 2 fikk eg halsbrann 2 eller 3 dager før forventet mens. visste eg va gravid då. har kun hatt halsbrann når eg har vore gravid. tok test på mens dag. og den var positiv.

ellers har eg vore trøtt og sliten i begge svangerskap. men samtidig så har dei vore heilt ulike kvarandre.

Back
Topp