hvor tidlig kom kvalmen?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
Jeg har vært mye mer kvalm enn vanlig siden 19 denne mnd, har i teorien hatt eggløsning den 13, men har ustabil syklus. Er det noen som har blitt kvalm så tidlig?

Har tatt test, men de har vært negativ, skal ikke ha mens før i morgen. Og tidligere svangerskap har jeg vært kvalm noen uker før positiv test.

Altså, kvalme er jo i 99 % av gangene fordi det er hormonelle forandringer. Ofte kommer kvalmen når folk har flere tusen i hcg. Så det er nok ikke noe graviditetstegn så tidlig. Jeg ble kvalm i slutten av uke 5.

Altså, kvalme er jo i 99 % av gangene fordi det er hormonelle forandringer. Ofte kommer kvalmen når folk har flere tusen i hcg. Så det er nok ikke noe graviditetstegn så tidlig. Jeg ble kvalm i slutten av uke 5.

De 3 gangene jeg har vært gravid, så har jeg vært kvalm flere uker før positiv test, fått positiv rundt uke 5-6. Så tidligere har jeg vært kvalm fra noen dager etter eggløsning.

Jeg blir veldig kvalm i lutealfasen, men har ikke vært gravid, jeg blir kvalm av eggløsningen med andre ord :)

Jeg ble kvalm i slutten av uke fem, men alle er forskjellige :) syns det høres tidlig ut, men kanskje du allerede produserer HCG for alt jeg vet. Håper på spire :)

Er kvalm i dpoland hver gang jeg personlig, men siden dette er en forandring for deg, kanskje det betyr noe annet :D

Jeg er for førstegang kvalm i dpo uten å være gravid nå (tror jeg). Ellers har det KUN skjedd når jeg har vært gravid! Begynt fra 5-7 dpo.

Uke 7 :) og kan være småkvalm i lutealfasen

Men hvis hun hadde produsert hcg så hadde hun jo fått positiv test..

Jeg har pleid å være kvalm før positiv test. Forrige gang jeg var gravid så har jeg hos legen og til blodprøve fordi jeg var så kvalm, resten var negativ, men jeg har gravid.

Uke 6. Eneste symptomet jeg hadde på at jeg var gravid før jeg testet forrige gang var at brystene og brystvortene var veldig ømme.

Back
Topp