Hvor tidlig kjente du liv?

Frøkensjiraff

Blir kjent med forumet
Hvor tidlig kjente du liv? Jeg er gravid for tredje gang, kjente liv i uke 16 første gang, i uke 15 andre gang å nå føler jeg at jeg kjenner de samme boblene, er 13 uker på vei nå. Kan det være liv jeg kjenner? :-)

Jeg kjente liv i uke 15 med førstemann. Spent på når jeg kommer til å kjenne noe tydelig denne gang. :)

Vet du... jeg satt akkurat nå å google på nett... når jeg bøyer meg fremover, så kjenner jeg noe som føles som sprelling. .. (altså som en sprellende fisk :D ) nederst i magen. Ikke noe jeg har opplevd/kjent tidligere, og jeg er godt kjent med luft/hard/løs mage med mye tarm aktivitet da det er er problem for meg.

Men jeg tenker også at det er da vel altfor tidlig for å kunne kjenne liv? Er akkurat 12+0 i dag ifølge beregninger....

Jeg er 12+5 idag, å jeg har kjent disse boblene, en sprellende fisk ihvertfall en uke nå :) Jeg er gravid for andre gang, og dette kjennes ut som babybobler :p Det er ikke ofte jeg kjenner det, eg gang og to til dagen kanskje :) Men er ganske sikker på at det er babyen jeg kjenner :)

Jeg kjente ikke før i uke 22 cirka med nr 1. Hadde morkaka foran som dempet endel. Nå har jeg kjent litt bobler og slik, men og merket det litt høyere i magen så er vel helst luft. Men noe har jeg tenkt at kan være spark.

Ja, er ganske sikker på jeg kjente noe når jeg var bare i uke 10. Men ikke bevegelser egentlig, men bare at trykket flyttet på seg i livmora på en måte :)

Kjente liv i uke 16 sist, nå er jeg i uke 13+6 og har kjent antydninger, men så tviler jeg på meg selv da jeg har hørt man kjenner det senere med morkaken på fremre vegg, og det har jeg denne gangen :(

Første gang mellom uke 14-15. Denne gangen vet jeg enda ikke helt hvor langt jeg er på vei men har kjent noe et par uker. Men kjenner ikke hver dag. Å noen ganger får man litt panikk når man ikke kjenner noe xD

Som førstegangsgravid var jeg ikke sikker på om det var liv jeg kjente før i uke 20 - uken etter OUL. Kjente nok noe før det også, men var ikke overbevist før det :)

Er 12+2 og har kjent liv litt til og fra de siste dagene. Det er i hvertfall det jeg håper å ha kjent. Jeg har ikke vært på tidlig ultralyd, så er jo redd for at det hele er innbilning (selv om magen vokser...).

Har ett par dager nå kjent på en ny type "bobbling" i magen. Eg rimelig sikker på at det må være fosteret jeg kjenner. Max 2 dager til dagen. Men dette er ingen tarmaktivitet, det kan jeg alt om med min irritable tarm:-) når jeg ser hvor mane andre som kjenne liv nå, så er jeg enda mer sikker. Er i uke 13 en plass. Forrige gang kjente jeg liv i uke 15-16 en plass:-)

Med første kjente jeg det i uke 15, og med nr to kjente jeg det i uke 12-13. Er bare 10+1 Så jeg har ikke kjent noe ennå, men håper og tror det ikke er mange ukene til første sikre livstegn :happy:

Back
Topp