Hvor tidlig kjente du liv i magen?

Svirre82

Glad i forumet
Hvor tidlig kjente du noe inni magen?

Jeg er gravid for 3 gang, og synes faktisk at jeg kan kjenne noe inni der. Er det bare innbilling??
Er nå 11+1 :joyful:

Hvor tidlig merket dere noe?

Jeg kjente første sparket i uke 20 i mitt første svangerskap :) nå vet jeg litt mer hva jeg skal kjenne etter og er faktisk noen ganger det kjennes ut som det spreller der inne. Er også 11+1

Sniker fra februar (er mulig jeg føder i mars siden jeg har temin så sent) og jeg tror jeg kjente det forrige uke (11+3). Kjentes ikke som spark, men mer som en bitteliten kropp i bevegelse :P

Ja, det føles som om noe spreller. Ikke spark, men mye aktivitet. :happy: Spennende dette.

Husker ikke helt første gang, men andre gang var det veldig tidlig, rundt uke 12. Veldig svake begevelser, men kjente det godt igjen :)

Med første i uke 19
Med nr2 i uke 15, men bare noen ganger, så kjente jeg ikke noe før uke 21 igjenn (morkaka la seg foran)
Har ikke kjent noe enda denne gang

Sniker litt fra februar jeg også;)
I mitt første og andre sv.skap kjente jeg bevegelse rundt uke 18 begge gangene, og da låg morkaka foran.
Denne gang har jeg fått beskjed om at den mest trolig vil legge seg bak, og jeg synes jeg har kjent noe siden uke 13:) Er 14+5 nå:)

Jeg har masse fantomspark :)

Mener jeg ikke kjente noe før i uke 21 sist gang, men hadde foranliggende morkake.
Trodde jeg kjente sommerfugler forrige uke, altså i uke 9, men logikken sier at det er ikke mulig.

Kjente i uke 16 sist. Har hatt fantomspark i over et år, men de har begynt å gi seg nå. Så jeg håper jeg kjenner det første sparket og ikke tar det for enda et fantomspark. :p

Kan man kjenne det så tidlig som nå? Er 11+1...
Har liksom kjent ett eller annet, men har ikke fallt meg inn at det kan være spark..

Med førstemann kjendte jeg spark allerede i uke 17 og da hadde jeg i tillegg morkaka forran ;-)

Sniker fra Februar jeg å :p kjente uke 17 m første, uke 16 m andre (da var morkaka forran så generellt mye mindre liv) nå uke 14+5 er jeg sikker på å ha kjent en stund :-) vet jo godt hva jeg skal kjenne etter denne gangen

Back
Topp