Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjente første sparket i uke 20 i mitt første svangerskap nå vet jeg litt mer hva jeg skal kjenne etter og er faktisk noen ganger det kjennes ut som det spreller der inne. Er også 11+1
Sniker fra februar (er mulig jeg føder i mars siden jeg har temin så sent) og jeg tror jeg kjente det forrige uke (11+3). Kjentes ikke som spark, men mer som en bitteliten kropp i bevegelse
Med første i uke 19
Med nr2 i uke 15, men bare noen ganger, så kjente jeg ikke noe før uke 21 igjenn (morkaka la seg foran)
Har ikke kjent noe enda denne gang
Sniker litt fra februar jeg også
I mitt første og andre sv.skap kjente jeg bevegelse rundt uke 18 begge gangene, og da låg morkaka foran.
Denne gang har jeg fått beskjed om at den mest trolig vil legge seg bak, og jeg synes jeg har kjent noe siden uke 13 Er 14+5 nå
Mener jeg ikke kjente noe før i uke 21 sist gang, men hadde foranliggende morkake.
Trodde jeg kjente sommerfugler forrige uke, altså i uke 9, men logikken sier at det er ikke mulig.
Kjente i uke 16 sist. Har hatt fantomspark i over et år, men de har begynt å gi seg nå. Så jeg håper jeg kjenner det første sparket og ikke tar det for enda et fantomspark.
Sniker fra Februar jeg å kjente uke 17 m første, uke 16 m andre (da var morkaka forran så generellt mye mindre liv) nå uke 14+5 er jeg sikker på å ha kjent en stund vet jo godt hva jeg skal kjenne etter denne gangen