Hvor tidlig kjente dere tegn på graviditet?:)

Husker ikke fraforrige svangerskap, kanskje rundt uke8?
Jeg kjenner ikke noe nå, annet enn ømme bryst, men det har jeg rett som det er likevel... Tester jevnligbare fordi vi prøver :)
 
Forrige gang hadde jeg ømme pupper og mensmurringer 4-5 dager før IKM, også kunne jeg le og gråte om hverandre :p Nå er jeg 8 dpo og har mensmurringer og et ansikt full av kviser, men det kan like godt være syklushormoner som spire, så aner ikke om det er graviditetstegn nå, tør ikke tro/håpe enda :p
 
Jeg fikk veldig vonde bryst, ikke såre som ved vanslig mens....men oppå liksom :) Dette kom 3-4 dager før forventet mens.
 
Ca 12 dpo kjente jeg det, tok en graviditetstest 10 dpo og den var positiv:) mye kviser og kvalme

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Første svangerskap, kjente ingenting.
men dette selv om det er veeeldig tidlig : MASSE hodepine, og trøøøøøttt. :)
 
Ja , og veldig hovne pupper :) Og det er 4-5 dager før IKM :)
 
Last edited:
Merker det mest på puppene og mensmurring jeg er 99% sikker på at lillebror/søster er på vei nå. Får vente til i morgen med det endelige svaret testet svakt positivt i går å ventet mens i dag som ikke kom sååååå jeg tillater meg å håpe sterkt!
 
4+1 og kjenner mer og mer kvalme komme sigende. Særlig hvis jeg blir sulten. Trøtt, og murringer som kommer og går. :)
 
Har fra uke 3 (en uke før forventet ikm) kjent kvalmen. Har vært kvalm når jeg har vært sulten. Var slik sist svangerskap også, men tror ikke det kom så tidlig den gang. Siden kvalmen kom så tidlig, så kan jo ikke det love godt for de neste ukene.. :p
 
Ømme pupper og stikninger i magen.
 
Back
Topp