Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har allerede kjøpt vogn, ikke gravid. Den ble kjøpt svæææææært tidlig sist jeg var gravid, og mistet dagen etter. Vogna kom noen uker senere. Kjøpte fordi jeg ønsket akkurat den vognen og den var på salg til halv pris![]()
Men jeg er nok litt unormal på sånt, jeg har kjøpt ting gjennom store deler av prøveperioden. For meg er det god terapi, samtidig som vi får fordelt innkjøpeneHar mye tøy (både ull og bomull), stellematte, stelleveske, vogn med diverse tilbehør, leker, tepper, babynest og andre småting liggende. Seng har vi også, men det er en arveseng mamma brukte. Mangler stelleprodukter, noe tøy, madrass, bilstol med base og diverse småting. Galskap kanskje
![]()
Vi kjøpte vogn da jeg var 5-6 måneder på vei med storesøster. Denne gangen kjøper vi ingen ny vogn, bare et søskenbrett som storesøster kan st på. Har termin om en drøy måned, så bør vel se å få ut finger'n og få kjøpt detHvor er din "smertegrense" på hvor tidlig i svangerskapet du kunne kjøpt barnevogn?