Hvor tidlig kjøpe utstyr?

Vår baby kom ti uker for tidlig, så vi var veldig glade for at vi hadde gjort færdig innkjøp av de viktigste tingene som bilstol, vogn, stellebord og at alt var satt på plass. Vi begynte innkjøp når jeg var rett over uke 23, for da var jeg litt mer trygg på at det mest sannsynlig kom en baby etterhvert. :)

Hei:happy: gratulerer med graviditeten! det er vel ingen fasit på når det er "riktig" å kjøpe utstyr. Jeg er førstegangsgravid med termin i oktober. Begynte kjøpte vel noen ting i uke 6-7. Benyttet meg av salg og kampanjer. Samboern min syntes vel kanskje det var litt tidlig, men for meg føltes det riktig. Barnevognen bestilte vi i uke 11, litt fordi vi ønsket oss en bestemt vogn og ble fortalt at den kunne bli utsolgt nærmere sommeren..og det ble den..har kjøpt inn det meste av store ting nå, men mangler møbler til barnerommet som vi skal ordne ila august.

Til syvende og sist så må du/dere gjøre det som føles riktig for DEG/DERExsmile9

Vi ventet til etter OUL med og begynne med de store innkjøpene :) Før det kjøpte vi bare noen få klesplagg.

Back
Topp