Hvor tidlig kan man teste..?

Anita74

Forelsket i forumet
Hei alle..

Håper det er noen som kan hjelpe meg.

Jeg lurer på hvor tidlig man kan ta en gravi test. Jeg tror jeg skal ha TR neste torsdag, ut fra beregningene mine. Men jeg har jo nettopp sluttet på pilla, så det er litt usikkert. Tror jeg hadde EL forrige uke, og har en følelse av at jeg er gravid for alle symptomene er der.. [:)]

Du kan teste ganske tidlig. Etter bare ei lita uke,har jeg lest flere plasser. Men jeg ville iallfall ventet til IKM-dagen! Så du ikke blir altfor skuffet hvis det bare er falsk alarm.
I og med at du nettopp har sluttet på p-pillen også.. Hvordan er det med syklusen?

Lykke til uansett![;)]

Hei og takk for for svar..[:)]

Vet du, jeg aner ikke hvordan syklusen er, fikk pillemens etter pilleslutt, en uke etter tror jeg jeg fikk EL. Skulle egentlig begynt med pilla igjen 3 nov. Men jeg hadde veldig presis mens før jeg begynte på pilla. Jeg ble gravid ganske raskt sist.. Han er nå 8 år..

Ååå,så koselig![:)] Håper det skjer like raskt for deg/dere denne gangen også da![:)] Det håper jeg virkelig! Og at "lillegutt" blir storebror om ikke så lenge![;)] Det hadde nok vært stas! Ønsker deg og dere masse lykke til iallfall,og velkommen hit til oss![:)]

Tusen takk for det. [:D]

Back
Topp