Hvor tidlig kan man teste etter EL?

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Har fertilitetsmonitor og har målt når EL og LH stigninger, vi har virkelig stått på for å treffe å planlegge. Både før og etter EL

Har må gått med en følelse i kroppen på at den er gravid, hatt stikking, øm i nedre del av magen og litt små kvalm... Å nå har jeg de to siste dagene hatt vondt i nedre del av magen sånn innimellom, å veldig oppblåst. Kroppen kjennes "veldig" gravid ut, har, hatt ekstremt ømme brystvorter(mannen sier de, har blitt større og mørkere) og varme pupper. IKM er 4.mai,og DPO er 7 dager i morgen.
Er virkelig spent på om det sitter en spire der eller ikke. (hatt 3 svangerskap tidliger, og da var kroppen slik men er tross alt over 8 år siden så lenge siden denne har vært gjennom noe slikt)

Hvor tidlig kan jeg teste?
 
Mange begynner å teste 8 dpo, har gjort det selv også, men det er for tidlig altså. Beste er å vente til minst 10dpo, eller senere. Aller helst 12 dpo spør du meg.

Jeg syns det er så kjipt å få svak strek som du må tyde osv.bedre å vente og så heller få tydelige streker sånn at du slipper å være usikker på resultatet...

Men det er bare min personlige mening.
 
Jeg har fått positiv test 9dpo i to graviditeter, men i de fleste har jeg ikke fått positiv før 11dpo.
 
Har testet tidlig før, ca fra 7 eller 8 dpo og fått streker på g testene for så at tr dukker opp uansett:) så det beste er jo å vente til etter ikm for å unngå så mye skuffelser:)
 
Jeg testen til morningen i dag og den var helt klart negativ!!! 4 dager til forventet TR så krysser alt jeg har for at den ikke dukker opp.
 
Back
Topp