Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal ta bp på rugedag12, men tenkte å teste 2 dager før. Blir jo 12 dager etter brfruktning.
Er det for tidlig? Har ikke testet ved tidligere forsøk,men denne gangen klarer jeg ikke vente...!!
så ikek helt hva det sto med en gang, trodde du var på dag 12, hehe [:D] Er det fryse egg? Jeg har fryse egg nå og er litt redd for og teste litt tidlig denn egang, de sier at det kan ta litt lenger tid før fryse egg fester seg og produserer hcg, men vi får se, jeg er på dag 10 på onsdag, så har jeg ikke begynt og blø da så kan det hende jeg sniktester etterhvert [;)]
Det er fryseegg ja. legn mente det tok ca 3 dager før det festet seg, altså i dag...
Og egget er jo egentlig 2 dager når man setter det inn.
Typisk at jeg har masse fri akkurat de dagene her.Får jo ikke tiden til å gå...
Men nå skal jeg ut å lunsje med en i barselpermisjon:-)
jeg har fått beskjed på gerskforsøk at de fester seg på dag 3-5, og jeg har kjent det veldig på dag 5 de 2 andre gangene egget festet seg, men nå har jeg ikke kjent noe, så jeg må innrømme at troen er liten [:o]