Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2barnsmor21
Jeg sa til majorstuaklinikken (privat) at jeg trooor jeg er 5-6 uker på vei men har ingen aning pga jeg ikke har hatt mensen siden forrige mann og ikke greier å regne det ut på noen annen måte.. da foreslo han allerede uken etter.. vi skulle prøve utvendig først.. jeg måtte drikke masse vann uten å tisse sa han for da viste det visstnok bedre.. visst ikke det gikk så skulle vi ta innvendig[:)]
ORIGINAL: FlaksiMummy
Jeg var på tidlig UL hos min private gyn i uke 5, og det var gratis =)
Jeg ble litt forbauset selv, og spurte om det var riktig og da sa hun dama i luka at så lenge man var gravid så var det gratis "noen fordeler må dere jo ha" [:)]
Ellers må jeg jo si at det ikke er så ille å ta innvendig UL. til de som frykter det litt...
ORIGINAL: LadyZ
Er det noe fare for SA ved innvendig UL?
ORIGINAL: *Vanda*
Utvendig ul tar de vel ikke før rundt uke 12... trooooor jeg[8|]
Er vel vanskelig å se noe, tidligere tenker jeg.
ORIGINAL: *Vanda*
ORIGINAL: annibananni
Når jeg tok ul utvendig i uke 11, begynte han ulen, men ba meg gå på do når han så jeg hadde full blære, for det var vanskeligere å se fosteret da...
Da må legene her i landet, ha lært forskjellig...[8|]
ORIGINAL: Marti9
Du kan få UL når du vil, men da må du ta det privat, og det er ikke gratis.
Legene tar ikke UL før de syns de trenger det for å bekrefte saker og ting.
Jeg fortalte legen at jeg hadde hatt en tidligere SA, så jeg får UL med engang hos legen min. Men, det er også opp til hver enkelt lege hva de syns er best.