Hvor tidlig kan man se om det er tvillinger på UL?

Millyy

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Hei,

Endelig satt den for oss i pp 10 :)
Jeg var hos gynekolog helgen før eggløsning og da så gyno at det ville bli sluppet to egg denne eggløsningen (har faktisk bilde av eggene også, veldig kult!!)

har flere toeggede tvillinger i familien, så nå er vi forståelig nok spente på om det er en eller to:hilarious:

vet noen hvor tidlig man kan se dette?
Står 2-3 uker på CB, i følge første dag i siste mens er jeg 4+5 i dag (12. Februar). Men kan jo hende egget (eggene) festet seg sent. Jeg fikk negativ test tre dager før IKM.
 

Vedlegg

  • D6C9C715-AC05-45F9-AD9A-5BE89E89558F.jpeg
    D6C9C715-AC05-45F9-AD9A-5BE89E89558F.jpeg
    53,3 KB · Visninger: 15
De kan vel se det fra uke 6 tenker jeg på innvendig ul. Var på ul selv 6+3 ved er tidligere svangerskap, da så gyn godt den lille og hjerte som slo. Ville endog anbefale å vente med tidlig ul, er man kortere på vei enn man tror er det skuffende om man ikke ser noe. Vet også at en del sykehus ikke tar inn før 6+0.
 
Sniker
De anbefaler å ikke ta tul før uke 7
 
Hei,

Endelig satt den for oss i pp 10 :)
Jeg var hos gynekolog helgen før eggløsning og da så gyno at det ville bli sluppet to egg denne eggløsningen (har faktisk bilde av eggene også, veldig kult!!)

har flere toeggede tvillinger i familien, så nå er vi forståelig nok spente på om det er en eller to:hilarious:

vet noen hvor tidlig man kan se dette?
Står 2-3 uker på CB, i følge første dag i siste mens er jeg 4+5 i dag (12. Februar). Men kan jo hende egget (eggene) festet seg sent. Jeg fikk negativ test tre dager før IKM.

Gratulerer!!❤️så deilig at det endelig klaffet!!
Jeg har begge mine ganger fått anbefalt å vente til uke 8 (7+0-7+6) med TUL, for jo lenger du venter, jo mindre sjans er det for at du er for kort på vei i forhold til hva du tror :) men de skal kunne se det allerede da. Lykke til ❤️
 
Gratulerer!!❤️så deilig at det endelig klaffet!!
Jeg har begge mine ganger fått anbefalt å vente til uke 8 (7+0-7+6) med TUL, for jo lenger du venter, jo mindre sjans er det for at du er for kort på vei i forhold til hva du tror :) men de skal kunne se det allerede da. Lykke til ❤️

Takk for svar! Da prøver vi å drøye den litt :)
 
Sniker

Vi fikk satt inn to egg (ivf), og på ul i uke 7+2 fikk vi vite at begge eggene hadde festet seg og at vi ventet toeggede tvillinger - dette er 10 uker siden og er nå 17+2 (Fikk 2-3 på clear blue digital 4+2)
 
Back
Topp