Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk se da jeg var i uke 5+6 (etter mens terminen), mens gyn påstod jeg var en uke mindre på vei (da var jeg 4+6 i følge henne). Fikk også høre hjerteslagene som lå på 105 i minuttet. Absolutt verdt det!
Vi skal til ul på onsdag. Da er jeg 8 uker på vei. Jeg fikk beskjed om at de kunne se hjerteaktivitet og at de ville foreta målinger av fosteret. Siden dette er privat så måtte man vente til man var i uke 8 for å få time. Sikkert for at de vil være sikre på at de kan se noe. Men som du sier så får du sikkert ikke time på dagen så da rekker du kanskje å nå uke 8 før du får time?
Kjenner jeg er smånervøs, men jeg håper at alt står bra til der inne... har aldri vært gravid før så jeg lurer på hvordan denne ultralyden gjøres så tidlig. Utvendig eller innvendig?
jeg skal på torsdag på privat UL den er som regel innvendig.
Det blir spennende å se Hvor langt på vei er du?
jeg er 8 uker i dag. var hos legen i dag tidlig og alt så bra ut.. og hun sendte inn papirene til ord. ul .. men den er jo sikkert ikke før ut i februar.. så gleder meg stort til i morgen
rundt uke 5-6 tror jeg det er di kan se hjertet..... ser vi to har termin samme dagen gratulere <3Har hatt en sa og en ma tidligere og lurer på om jeg skal prøve å få en henvisning til tidlig ul. Kanskje jeg klarer å roe meg litt...
Men hvor tidlig kan man se det??