Hvor tidlig kan man merke liv i magen?

Blue_

Gift med forumet
Jeg er bare 9+3, men kjente helt klart "noe" i dag. Tredje gang jeg er gravid... Første gang visste jeg ikke hva jeg kjente etter. Og var ikke i tvil lenger, i uke18 da jeg samtidig så bevegelsene utenpå magen...

Andre gang gikk jeg til uke12, men det var en MA...

I går følte jeg at hele livmoren flyttet seg mot høyre side [emoji14]
Og i dag boblet det der. Og jeg fikk den samme følelsen som da jeg kjente liv første gang...

Trodde ikke det var mulig?? Bamsemumsen var jo bare 1,5cm for 1 1/2 uke siden.... Da er det jo større sannsynlighet for at det er noe annet... Men jeg kvakk litt altså....

Last edited:
Jeg har kjent alle de 3 andre i uke 13. Jeg føler av og til jeg har kjent noe i det siste og, er 9+6, men tror det er litt tidlig ennå

Jeg har kjent alle de 3 andre i uke 13. Jeg føler av og til jeg har kjent noe i det siste og, er 9+6, men tror det er litt tidlig ennå

Er det jeg også tror. Men ble så satt ut ettersom følelsen var akkurat som med første...

Jepp! Kjent mini siden uke 10 :) ikke til å ta feil av. Er min nr 3 også og jeg har ikke kjent så tidlig før

Jeg eg 10+0 og trudde jeg kjente noen "fiske" bevegelser i dag. Typ kanskje piruett opplegg, men sier til meg selv at det er luft og tarmer. De er jo så små enda.

Back
Topp