Hvor tidlig kan man kjenne den lille i magen?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Altså.. Har før kjent den lille i uke 12, gjorde det forrige gang.. Men innbiller meg kjenner noe nå og er kun i uke 10??? Er vel ikke mulig det??? Når kjente du den lille første gang?

Venninen min sverget på at hun kjente bevegelse i uke 9, hun spurte jordmor som bekreftet at man kunne kjenne bevegelse så tidlig.
Men såå koselig om det er bevegelse du kjenner da[emoji7][emoji173]️

Venninen min sverget på at hun kjente bevegelse i uke 9, hun spurte jordmor som bekreftet at man kunne kjenne bevegelse så tidlig.
Men såå koselig om det er bevegelse du kjenner da[emoji7][emoji173]️
Ojj, det hadde jeg aldri trodd[emoji177] [emoji3] [emoji16] Det er jo veldig tidlig å kunne kjenne noe. Så tenkte jeg høyst sannsynlig innbilte meg noe her[emoji85] Med nr 1 og nr 2 kjente jeg ikke noe før uke 16.. med nr 3 kjente jeg bevegelse i uke 12. Har du kjent noe ennå?[emoji173]

Ojj, det hadde jeg aldri trodd[emoji177] [emoji3] [emoji16] Det er jo veldig tidlig å kunne kjenne noe. Så tenkte jeg høyst sannsynlig innbilte meg noe her[emoji85] Med nr 1 og nr 2 kjente jeg ikke noe før uke 16.. med nr 3 kjente jeg bevegelse i uke 12. Har du kjent noe ennå?[emoji173]

Ja, det virker jo veldig tidlig egentlig med tanke på hvor liten babyen er enda [emoji85] med nr 1 kjente jeg i uke 15, med nr 2 kjente jeg i uke 12. Nå har jeg ikke helt «turt» å kjenne etter... har kjent «noe» flere ganger, men det var for både en og to uker siden så jeg vet det er luft eller tarmbevegelse har kjent, så skjønner liksom ikke hvordan jeg skal kjenne forskjellen. Eller, husker jeg satt med akkurat de samme tankene sist også, å da bare viste jeg det når jeg kjente det [emoji85][emoji7]

På tidlig ultralyd var det voldsom sprelling, det merker ikke jeg noe til [emoji14] sist kjente jeg ikke før i uke 23 tror jeg, og har morkaka framme nå og, så tenker at det tar en stund.

Er 13+5 i dag, og var ganske sikker på at jeg kjente noe tidligere i uka. Men jeg er førstegangs, så har vanskelig for å tro at det faktisk var liv. Når det er sagt var det en liten boblende følelse ulikt noe annet jeg har kjent.

Tror jeg har kjent noe 2-3 ganger, er 13+6 i dag da. Første svangerskap følte jeg noe første gang i uke 15/16[emoji4] Altså ikke SÅ tidlig, men tidligere enn de sier det er normalt å kjenne.

Er 12+2 og tror jeg har kjent noe flere ganger, men er vanskelig å vite sikkert siden det er svakt.

Jeg kjente noe i uke 10. Kjenner noe inni mellom nå og da :)

Jeg kjente noe noen ganger i uke 10. Det var bitte litt kiling som varte i noen sekunder ... kjente samme følelsen på omtrent samme sted. Dette var så klart bare «innvendig». Jeg er nesten helt sikker på at det var den lille ...
Men har ikke kjent så mye i ettertid, eller det kan hende men det er såfall ikke samme følelse kanskje fordi den lille har vokst. Har ikke prøve å kjenne etter heller :-)

Hvordan kjennes dette ut? [emoji5]

Er 13+6 og synes ikke jeg har kjent noe som helst. Er første, så regner med at det er grunnen, men håper det kommer snart [emoji4]

Jeg syns det er litt rart, men har to ganger iløpet av denne uka kjent noe som kan minne om bevegelse. Jeg har liggi på sofaen, å holdt hånda der.. plutselig kjenner det ut som no beveger seg inni der.. er jo bare ett sekund eller to..Altså jeg kjenner ikke noe utvendig, men sånn merkelig følelse, som kan minne om sånn det kjentes ut da jeg gikk med første.. nok til at jeg reagerer/tenker "hmm? "
Nei, vanskelig å forklare.. Kan jo bare være luft, også XD
er 14 uker imorgen.

Kan godt tenkes det bare er luft også, kjentes lissom ut som en luftboble som sprekker på en måte? Eller litt sånn sprelling i 1 til 2 sekunder. Kjent det flere kvelder på rad nå[emoji4]

Back
Topp