Hvor tidlig kan man egentlig kjenne kynnere??

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Er 15+5 og hadde i går noe som misstenkelig kjentes ut som kynnere. Hadde da styret på veldig hele dagen, og følelsen kom når jeg la meg ned på sofaen og når jeg skulle legge meg. Hadde myyye kynnere sist svangerskap, men vet ikke om det er mulig å få det så tidlig??? Noe var det ihvertfall :p

Jeg har merket kynnere en stund allerede, jeg er 15 uker i dag. Så det er fullt mulig. Jeg hadde også mye kynnere i mine to andre svangerskap :)

Sniker fra sept. Jeg har hatt kynnere siden uke 14. Veldig slitsomt til tider. Men er jo bare en av de tingene som følger med disse mnd:-)

Har hatt kynnere siden uke 9/10. Er ikke så uvanlig, og absolutt ikke farlig :)

Lurer jeg og! Er 16 uker i dag og har den siste tiden hatt masse kynnere! Ubehagelig til tider. Magen blir helt hard og livmoren kjennes godt. Hadde ikke merkbare kynnere med junior, kanskje det er vanlig at de kjennes bedre i senere svangerskap? Iflg jordmor Siri ihvertfall så er kynnere vanlig fra 12 uke, men man kjenner som regel ikke noe til det før uke 20. Flergangs fødende er visst mer plaget.

Okei :) Godt å se det er flere som har følt på det :)

Jeg har også hatt kynnere, hatt det en stund. Har hatt myyye kynnere med begge de to andre.

Har merket kynnere allerede jeg også, og i går vasket jeg og sambo heeele huset og sto på skikkelig. På kvelden i går hadde jeg vondt og masse kynnere... Ikke godt...

jeg har også merket litt kynnere en stund, men bare veldig svakt enda heldigvis.

hadde mye kynnere siste halvdel av forrige svangerskap

Back
Topp