Hvor tidlig kan graviditetssymptomer komme?

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Og hva slags symptomer fikk du tidlig?? :)

Kjente brennende festesmerter i livmoren 6 dpo :-) det stakk og brant der livmoren er liksom. :-)

Kjente ømme pupper og hodepine i dagesvis før jeg tok testen. Den ble tatt tidlig i uke 4.

Fikk første symptomer 3+5/3+6 et sted, og testet positivt 4+0 eller 4+1, husker ikke helt.

Metallsmak (visste ikke at det var det det var), merket at maten smakte annerledes, særlig den daglige yoghurten smakte "rart".
Svimmel - noe jeg ofte var som tenåring/en periode i 20-årene, men ikke hadde vært på flere år.
Og så litt øm i brystene, men det trodde jeg var TR som var på vei.
Mistenkte dog at "noe" var på ferde, og testet før jeg dro på jobb mandag morgen. :)

Med nr.1 så må jeg ha vært kvalm ifra han ble unnfanga nesten.:) og det var ikke psyken da han ikke var heeelt planlagt:)

Kjente noe uspesifisert rundt 5-6 dager etter unnfangelse. Kan liksom ikke sette helt fingeren på hva det var, bare at noe skjedde.

De typiske symptomene man jakter på inne på FS kjente jeg ikke noe til i det hele tatt, før jeg var 6-7 uker på vei. 

Kjente jeg var gravid ca 5 dager  etter unnfangelse, var bare en følelse at det var "noe" nederst i magen. var da på hyttetur uten å få gjort noe særlig med det....testet første svaaake testen i uke 3+1

ble tett i nesen ca en uke etter EL.
og var tett resten av svangerskapet.

Var uvell i ca 2 uker før jeg tok testen med første. Jeg testet positivt samme dagen som jeg skulle ha mensen.
Denne gangen hadde jeg ingen symptomer før i uke 6 ca så jeg var veldig i tvil på om jeg var gravid.

fra befruktning. man kan kjenne festesmerter, bli veldig trøtt eller være veldig sulten, ømme bryster og oppblåst mage.

Oi, det kom tidlig gitt.

Jobbet i kaffibar på den den tiden, og plutselig en dag så klarte jeg ikke lenger å drikke noe over romtemperatur uten å få halsbrann.  Og puppene var überømme. :/    Halsbrannen gav seg ikke før sekunder etter at jenta ble født.

Husker ikke ukeantall og slikt, men husker datoer :P   Siste mens var 12. desember,  så mensen skulle komme en gang mellom 09 og 14. januar.   Så tok vel en test den 11. januar (2009...) siden ingen av de klassiske (for min del) invalidiserende menssymptomene hadde meldt seg. Og selv om det ikke var planlagt. Så bare viste jeg det. At jeg var gravid.

Med eldste så hadde jeg følt meg uggen og trodde jeg var på vei til og bli syk med omgangsyke men da var mensen og stabil så jeg tok en test noen dager etter at mensen ikke hadde kommet og den slo ut før jeg omtrent rakk og tisse :) dette var i 2003 var ca 5 uker på vei da jeg testa..

Med nr 2 var mensen helt på tur og da jeg ikke hadde fått den på 2 mnd tok jeg en test og den slo ut den og men fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei, så fikk jeg UL som sa at jeg var ca 8 uker på vei, dette var i 2008..hadde gått med hodepine og småvondt i magen,var litt kvalm og men trodde det var psykisk fordi det var så mye som skjedde på den tida der :) 

Følte jeg fikk alle symptomer med en gang jeg ble gravid. Følte meg helt koko, trodde jeg "laget" symptomene selv, for jeg kunne ikke bli gravid så raskt (2 pp). Murringer og stikkninger i magen, vonde pupper ol...

Med nummer 1: Ca uke 4 fikk jeg plutselige kvalme anfall som kom og gikk...

Med nummer 2: Ca uke 3+4 gikk konstant trøtt og grinete,. føre kvalmen kom i uke 5 og testen viste positiv..

uke 5 denne gangen ,kvalm som et helvette...har begynt å avta nå heldigvis, selv om jeg har spydd en gang i dag...love it..hmf

hadde 3 - 4 bloddråper i binden på 2 dager i påsken.. Tenkte bare for morro å teste på mandagen etterpå.. Å den lyste positiv ;) Var da 3+4 :)

Høres kanskje litt spesielt ut, men jeg får en rar "smerte" i magen i det egget blir befruktet! 2 ganger har jeg visst det dagen etter unnfangelsen at jeg var gravid og begge gangene har det stemt. Med sønnen min fikk jeg nøyaktig samme ul-termin som jeg hadde selv. Nr 2 mista vi, men der også stemte alt.

Back
Topp