Hvor tidlig kan en

Å? Hurra:) med første mann kjente jeg ikke lov før uke 23 :)
Med første kjente jeg i uke 16-17, med de to neste kjente jeg i uke 12-14, med fjerde kjente jeg ikke før 18-19 (morkaka låg foran), denne gangen tror jeg kanskje jeg kjenner liv nå, men ikke ofte, men for noen dager siden tror jeg d må ha vært d. :D

Når reka flytter på seg kjenner jeg det :-) Uke 12 straks. 2.gangs.

Bombesikker på at jeg kjenner liv inni mellom selv :) etter å ha sett romvesenet for snart to uker siden, hvordan h*n turna, så er jeg ganske så sikker i min sak :p er 2.gangs, og 12+2(eller4)

Åååh, så koselig! Jeg vil og kjenne!!!!!! :D åssen kjennes det!? Jeg kjente det ikke så tidlig sist, så da kjente jeg hva det var med en gang! :-)

Jeg er også bombesikker på at det er babisen jeg kjenner!!

MEN ei venninne jobber på sykehuset og overhørte de på gyn si at det var fysisk umulig å kjenne noe før uke 15-16 pga babyens størrelse og kraft. Den skal jo sparke gjennom flere lag og er ifølge de ikke sterk nok, eller stor nok. At det vi kjenner kun er tarmer o.l som flytter på seg/luft. Skikkelig nedtur å få den slengt i tryne når jeg sa jeg kjente spark. Sa jeg måtte se på UL bilde og hvor liten den var inni fostersekken. Noen som har kjennskap til dette?

Jeg velger å tro på babisen i magen likevel jeg. MYE hyggeligere ;)

MEN ei venninne jobber på sykehuset og overhørte de på gyn si at det var fysisk umulig å kjenne noe før uke 15-16 pga babyens størrelse og kraft. Den skal jo sparke gjennom flere lag og er ifølge de ikke sterk nok, eller stor nok. At det vi kjenner kun er tarmer o.l som flytter på seg/luft. Skikkelig nedtur å få den slengt i tryne når jeg sa jeg kjente spark. Sa jeg måtte se på UL bilde og hvor liten den var inni fostersekken. Noen som har kjennskap til dette?

Jeg var på kontroll hos legen i dag, og hun sa at det var mulig for meg å kjenne liv nå. Livmoren min er ganske langt opp, så det skulle ikke være noe problem. 14+2

Spark er nok for tidlig, men bevegelse (sånn som de turner rundt/snur seg etc) tror jeg vi lett kan kjenne når livmoren er på overflaten :-)
Du kjenner nok! :-)

Jeg kjente da jeg lente meg fremover, da "pressa" jeg jo mot mini, så sikkert derfor. H*n pressa for å protestere på at h*n ble paddeflat! :p

Jeg kjente da jeg lente meg fremover, da "pressa" jeg jo mot mini, så sikkert derfor. H*n pressa for å protestere på at h*n ble paddeflat! :p
"EY muttern hadde du giddi eller! Blir flat her" :P

Mange kjenner vel liv tidligere når de har fått en eller flere før mener jeg å ha hørr? :) kjente første gang i uke 15/16 med førstemann, er i uke 12 nå og fortsatt ikke kjent noe denne gangen, håper jeg kjenner noe snart! :)

Kjenne liv?
Er straks 12 uker og er 100% sikker på jeg har kjent liv idag, opptil flere ganger!:)
Venter nr 3:)
Jeg er 11 uker i dag(går inn i 12) kjenner liv av å til som eit lite dunk el boble som sprekker. Er 4 gangs fødene jm spurte meg på første kontroll om jeg kjende liv, hva da 7 uker. Sa nei får jeg gikk ut fra det hva fantomspark. Føde sist i oktober 14. Hun sa da at det kunne hende det hva barnet eg kjente å ikkje fantomspark. Etter jeg ble bevist på det har jeg kjent etter om det har våre luftbobler el barnet å kan trykt seg eg kjenne barnet opp mot 5 -6 faget iløpet av en dag ☺️

Back
Topp