Hvor tidlig kan egentlig puppa

Wiccababe

Gift med forumet
begynne å vokse? Jeg tenker etter, å kan nesten si med sikkerhet at allerede uka etter så synst jeg bhen min begynte å bli for liten til puppa mine, sånn at litt av kanten oppe stakk ut.
 
Er dette mulig eller kun innbilling fra min side?
 
Det er fullt mulig. Jeg har en BH størrelse større nå enn ellers, og det skjedde veldig tidlig på meg, helt i starten av svangerskapet faktisk[:)].
 
Mine vokste seg store ganske fort[&:] og så får eg store brystvorter igjen[&o] men er jo ikkje så lenge siden eg ammet sist så er vel ikkje så rart hvis dei forandrer seg fort[:)]
 
mine vokste seg en størrelse større før uke 12, men stoppa opp da! så tror nok det er veldig individuelt!:)
 
Mine vokste to-tre størrelser med en gang! Irriterende med bare for små bh-er[:@]
Men nå har de blitt litt mindre igjen, men er fortsatt to størrelser større enn  normalt.

Etter amminga de to første gangene gikk jeg ned en størrelse per unge. Var D-cup i utgangspunktet, ned til C etter førstemann og til B etter nr. 2... Blir vell A-cup denne gangen da[&:] Og Helt ny bh-garderobe.... Igjen[8|]
 
Jeg amma jo enda da jeg ble gravid. Jeg syns ikke de begynte å vokse noe før en stund etter at jeg hadde slutta. Men det har de jammen tatt igjen, er mer enn en str større nå enn før.
I de to andre svangerskapene mine har puppene begynt å vokse omtrent før jeg har testa positivt. Det er en av de symptomene jeg har tatt graviditetene på...
 
mine har voksat fra dag en. hadde enda store pupper fra forige svangerskap. de sa de ville gå ned men mine er fortsatt like store som da
 
Jeg måtte ta ut innleggene i bh'ene mine for 6-7 uker siden! [:)] Og nå har jeg mått kjøpe nye i en størrelse større! Så du har nok fått STØRRE pupper, vennen! [;)]
 
Håper mine har stoppa å vokse for en stund jeg nå ihvertall. Sliter jo på ryggen også detta.
 
Her har det også grodd litt i den avdelingen ja[:)]. Har hatt et litt drøyt og uventet bh-budsjett de siste månedene ja[:)]. Vel, det er nå ivertfall en her i heimen som er vilt begeistra for tiden [;)]. Just don't get to attached, sier nå bare jeg [:)]
 
Back
Topp