Hvor tidlig har du kjent liv?

Friluftslivmamma_3

Elsker forumet
For dere som har født tidligere hvor tidlig har du opplevd å kjenne liv? Jeg selv kjente liv med førstefødte sånn rundt uke 16 å med nr. 2 kjente jeg liv i uke 13 å med nr 3 kjente jeg vell liv sånn rundt uke 15 syns jeg å huske. I svangerskap nr 1 og nr 3 hadde jeg foran liggende morkake.
 
Jeg kjente liv fra uke 12/13 med første og fra rundt 15/16 med tvillingene (litt rar rekkefølge, det burde jo vært omvendt når det var to men er usikker på hvordan det var med morkaka).
 
Kjente uke 12 med første, men det var bare en gang så kjente jeg ikke noe før 16-17 mener jeg.

andre mann kjente jeg fra uke 13-14 :love2 så er spent nå på tredjemann
 
Jeg kjente litt i det jeg trodde var uke 10 men det var nok mer uke 12 med nr 2. Etter det ikke noe før ca oul.
 
Jeg kjente liv dagen før OUL. Var vel uke 18/19, men hadde foranliggende morkake.
 
Jeg husker ikke første gang, men jeg er helt sikker på at det aller tidligst kan ha vært uke 17/18. Jeg hadde ikke morkaka foran. Mulig jeg har kjent noe før, men ikke noe jeg har lagt merke til.
 
De siste dagene har jeg følt spark i magen og har tenkt at det var veldig merkelig, for jeg vet jo at det er altfor tidlig. Sist kjente jeg ikke liv før rundt uke 20.

Nå fant jeg nettopp ut at det er noe som heter fatomspark:wideyed: Jeg leste inne på babyverden sin app og leste en av dagtekstene til minien og der stod det:
At flere mødre melder om fantomspark rundt denne tiden etter at en har født:happy090 Veldig rar denne kroppen altså:hilarious:
 
De siste dagene har jeg følt spark i magen og har tenkt at det var veldig merkelig, for jeg vet jo at det er altfor tidlig. Sist kjente jeg ikke liv før rundt uke 20.

Nå fant jeg nettopp ut at det er noe som heter fatomspark:wideyed: Jeg leste inne på babyverden sin app og leste en av dagtekstene til minien og der stod det:
At flere mødre melder om fantomspark rundt denne tiden etter at en har født:happy090 Veldig rar denne kroppen altså:hilarious:

Ja men slike fantomspark har jeg kjent i magen lenge nesten helt siden forrige fødsel så er mange ganger jeg har blitt redd å tatt test :laughing001
 
Det skjønner jeg, for føltes jo helt ekte ut jo! :D

Ja det gjør jo det å noen skikkelige kraftige spark også slik at en virkelig begynner å lure om en er gravid å langt på vei :laughing002 gleder meg virkelig da til å begynne å kjenne små "bobler" i magen igjen ❤ helt utenkelig at jeg skulle oppleve det igjen, jeg som ikke skulle ha flere barn :D
 
Hva som gjorde at du ombestemte seg for å få flere barn ? ♥️OTE="Friluftslivmamma_3, post: 27309719, member: 12094"]Ja det gjør jo det å noen skikkelige kraftige spark også slik at en virkelig begynner å lure om en er gravid å langt på vei :laughing002 gleder meg virkelig da til å begynne å kjenne små "bobler" i magen igjen ❤ helt utenkelig at jeg skulle oppleve det igjen, jeg som ikke skulle ha flere barn :D[/QUOTE]
 
Hva som gjorde at du ombestemte seg for å få flere barn ? ♥️OTE="Friluftslivmamma_3, post: 27309719, member: 12094"]Ja det gjør jo det å noen skikkelige kraftige spark også slik at en virkelig begynner å lure om en er gravid å langt på vei :laughing002 gleder meg virkelig da til å begynne å kjenne små "bobler" i magen igjen ❤ helt utenkelig at jeg skulle oppleve det igjen, jeg som ikke skulle ha flere barn :D
[/QUOTE]

Jeg ble gravid ved et uhell om en kan kalle det det. Jeg tok p-sprøyte å skulle stikke ny den mnd jeg testet positivt, så da var det ikke noe alternativ for meg å ta bort.
 
Back
Topp