Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Da kanskje det er håp for å vite kjønn da13+0 sist som stemte.
Skal samme sted, samme dag om 10 dager![]()
Du får oppdatere om de fant kjønn hos deg da, hvis dere skal vite det 
Jeg skal på TUL på sykehuset 11 april, da er jeg 12+3. Noen som har fått vite kjønn så tidlig? Hvor tidlig fikk du vite det? Og kan jeg isåfall stole på resultatet?![]()
Fikk vite det uke 13 med første. Skal på sykehuset akkuratt 12+0 denne gangen men tviler på at vi får vite noe da jeg har hørt det ikke er utviklet før 12+4/12+5.
Neida, er ikke så viktig. Viktigste er at alt er som det skal. Bare en bonus hvis vi er heldige å få vite detSykehusene er ofte lite interesserte i å oppgi kjønn så tidlig foresten, så dere er klar over det. De fleste som får vite har gått privat.

Sykehusene er ofte lite interesserte i å oppgi kjønn så tidlig foresten, så dere er klar over det. De fleste som får vite har gått privat.

Fikk vite ca 13+4 at det var en jente, og det stemte ikkefikk helt sjokk på OUL da jordmor sa det var en gutt. Men det var ingen tvil, gutt var det. Kjenner noen som fikk beskjed om jente på OUL, og ut kom en gutt. Så det er ikke 100% dette.
Nei blir jo ikke 100%, men virker som at flesteparten som får vite tidlig får vite riktig iallfall. Så da håper jeg de ser noe på TULFikk vite ca 13+4 at det var en jente, og det stemte ikkefikk helt sjokk på OUL da jordmor sa det var en gutt. Men det var ingen tvil, gutt var det. Kjenner noen som fikk beskjed om jente på OUL, og ut kom en gutt. Så det er ikke 100% dette.

Satser på det! Jeg har inntrykk av at hvis de ser det er gutt så er det mye sikrere. En penis kan gjemme seg bort slik at man tror det er jente, men hvis man først har sett den så er det nok trolig guttNei blir jo ikke 100%, men virker som at flesteparten som får vite tidlig får vite riktig iallfall. Så da håper jeg de ser noe på TUL![]()
Det høres logisk utSatser på det! Jeg har inntrykk av at hvis de ser det er gutt så er det mye sikrere. En penis kan gjemme seg bort slik at man tror det er jente, men hvis man først har sett den så er det nok trolig gutt![]()
her tror både mor og svigermor at det blir gutt, siden plagene er så mye sterkere/annerledes enn sist, da var det jente. Svigermor hadde rett sist, så det blir jo spennende 
Støtter denne da jeg kjenner ei som fikk vite at det var gutt (vet ikke helt hvilken uke). De hadde gender reveal party hvor datteren deres fikk sprekke ballongen (video av dette ble lagt ut på Facebook og insta) og der spratt det ut blå konfetti. Men så viste det seg å være jente og alle videoene er nå slettetFikk vite ca 13+4 at det var en jente, og det stemte ikkefikk helt sjokk på OUL da jordmor sa det var en gutt. Men det var ingen tvil, gutt var det. Kjenner noen som fikk beskjed om jente på OUL, og ut kom en gutt. Så det er ikke 100% dette.