Hvor tidlig har dere fått vite kjønn før?

Naomii

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Jeg skal på TUL på sykehuset 11 april, da er jeg 12+3. Noen som har fått vite kjønn så tidlig? Hvor tidlig fikk du vite det? Og kan jeg isåfall stole på resultatet? :p

13+0 sist som stemte.

Skal samme sted, samme dag om 10 dager :)

Fikk vite det uke 13 med første. Skal på sykehuset akkuratt 12+0 denne gangen men tviler på at vi får vite noe da jeg har hørt det ikke er utviklet før 12+4/12+5.

Jeg skal på TUL på sykehuset 11 april, da er jeg 12+3. Noen som har fått vite kjønn så tidlig? Hvor tidlig fikk du vite det? Og kan jeg isåfall stole på resultatet? :p
Fikk vite det uke 13 med første. Skal på sykehuset akkuratt 12+0 denne gangen men tviler på at vi får vite noe da jeg har hørt det ikke er utviklet før 12+4/12+5.

Sykehusene er ofte lite interesserte i å oppgi kjønn så tidlig foresten, så dere er klar over det. De fleste som får vite har gått privat.

Sykehusene er ofte lite interesserte i å oppgi kjønn så tidlig foresten, så dere er klar over det. De fleste som får vite har gått privat.
Neida, er ikke så viktig. Viktigste er at alt er som det skal. Bare en bonus hvis vi er heldige å få vite det :happy:

Enig med denne! Sist fikk vi vite privat. Og det stemte :D

Samboer er så overbevist om at det er gutt denne gangen også. Jeg drømmer jo om jente.... :rolleyes: og fikk også en kommentar om at siden vi hadde sa sist vsr det sikkert en jente og dette nå er en gutt siden "noen" mener kroppen liker best å. Produsere samme kjønn. Jeg nekter å tro på det :hilarious:

Er jeg skikkelig teit som ønsker jente så gale? Har lyst på en liten gutt også altså :rolleyes:

12+4 så vi «nuben» og den hadde rett. Jordmor ville ikke si noe da det var for tidlig.

Skal 13+3 denne gangen og vet flere har fått vite kjønn så tidlig. Men de vil som regel ikke si 100% men at det ser ut til å bli typ. Skal privat

Fikk vite det i uke 13 de to forrige gangene, det stemte. Skal igjen i uke 13 denne gang

Fikk vite ca 13+4 at det var en jente, og det stemte ikke :p fikk helt sjokk på OUL da jordmor sa det var en gutt. Men det var ingen tvil, gutt var det. Kjenner noen som fikk beskjed om jente på OUL, og ut kom en gutt. Så det er ikke 100% dette.

Fikk vite ca 13+4 at det var en jente, og det stemte ikke :p fikk helt sjokk på OUL da jordmor sa det var en gutt. Men det var ingen tvil, gutt var det. Kjenner noen som fikk beskjed om jente på OUL, og ut kom en gutt. Så det er ikke 100% dette.

Kvitter meg neppe med jentetøyet om vi får vite gutt før ungen er ute :P

Sniker
Jeg fikk vite 13+0 sist og det stemte. Det var på sykehuset, men har også vært på samme sykehus i et annet svangerskap 12+0 hvor vi ikke fikk vite da :)

Nei blir jo ikke 100%, men virker som at flesteparten som får vite tidlig får vite riktig iallfall. Så da håper jeg de ser noe på TUL :woot:

Nei blir jo ikke 100%, men virker som at flesteparten som får vite tidlig får vite riktig iallfall. Så da håper jeg de ser noe på TUL :woot:
Satser på det! Jeg har inntrykk av at hvis de ser det er gutt så er det mye sikrere. En penis kan gjemme seg bort slik at man tror det er jente, men hvis man først har sett den så er det nok trolig gutt :)

Satser på det! Jeg har inntrykk av at hvis de ser det er gutt så er det mye sikrere. En penis kan gjemme seg bort slik at man tror det er jente, men hvis man først har sett den så er det nok trolig gutt :)
Det høres logisk ut :happy: her tror både mor og svigermor at det blir gutt, siden plagene er så mye sterkere/annerledes enn sist, da var det jente. Svigermor hadde rett sist, så det blir jo spennende :shy:

Støtter denne da jeg kjenner ei som fikk vite at det var gutt (vet ikke helt hvilken uke). De hadde gender reveal party hvor datteren deres fikk sprekke ballongen (video av dette ble lagt ut på Facebook og insta) og der spratt det ut blå konfetti. Men så viste det seg å være jente og alle videoene er nå slettet:p

Back
Topp