Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sikker på at det ikke var din du hørte? Trodde ikke det var mulig å høre med doppler i uke 8Jeg hørte første gang i uke 8. Men anbefaler ikke å prøve så tidlig, for jeg ble veldig stresset når jeg brått ikke fant den igjen uken etter..
Da er jo ikke livmoren kommet opp av bekkenet enda.Ja er sikker, 160 slag i minuttet, kjente det igjen fra forrige graviditetEr du sikker på at det ikke var din du hørte? Trodde ikke det var mulig å høre med doppler i uke 8Da er jo ikke livmoren kommet opp av bekkenet enda.

Jeg har denne fra teknikk magasinet som jeg kjøpte brukt på finn for 100 krEn liten avsporing - hvilken doppler har dere? Hadde det ikke sist svangerskap, men har veldig lyst på det denne gangen![]()
Funker veldig bra, men den selges vel ikke lenger i butikken. Var veldig betryggende for meg å ha i forrige svangerskap, men anbefaler deg å vente med bruk av doppler til livmoren er kommet opp av bekkenet. Er jo en grunn til at TUL gjøres innvendig.Min heter AngelSounds, Jumper.En liten avsporing - hvilken doppler har dere? Hadde det ikke sist svangerskap, men har veldig lyst på det denne gangen![]()
Jeg har nå kjøpt meg en Sonoline på billige-tester.no. prøvde for første gang ved 9+5 og klarte faktisk å finne hjertelydenEn liten avsporing - hvilken doppler har dere? Hadde det ikke sist svangerskap, men har veldig lyst på det denne gangen![]()