Hvor tidlig fortelle jobb

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Heisann

Hvor tidlig har dere planer om å fortelle det til jobben/sjefen? Er det noen som har fortalt det?

Jeg er enda litt usikker på når jeg vil fortelle det. har legetime i begynnelsen på ferien min når jeg er i Uke 12, og ønsker egentlig ikke å si noe før jeg vet om ting er bra.

Er også litt redd for at sjefen skal føle seg ført bak lyset hvis jeg ikke forteller det før jeg kommer tilbake fra ferie, er da 15 uker på vei.

Jeg har fortalt det til sjefen min, fordi jeg må ta fri en hel dag for å dra på ultralyd. Hun vet også at vi mistet i oktober. Syntes det er bedre å bare være åpen, så lenge man har et greit forhold til sjefen og man ikke er på prøve eller noe så man er redd for å miste jobben eller man vet at sjefen pleier å være ugrei.

Kommer ikke til og si noe enda, blir evt en sykemelding etterhvert da jeg jobber som vekter må arbeidsplassen tilrettelegges da jeg IKKE kan kaste ut narkomane eller sloss med utagerende folk med frøet i magen.. Pluss jobben som assistent for en funksjonshemmet jente på 11 år innebærer TUNGE løft

Jeg håper å vente til etter uke 12 med å si noe.
Jeg har en jobb hvor det er mest kontor, og noe ute på kundebesøk.
Har endel kjøre vei hver vei + mye stress. Er nok det som tar knekken på meg til slutt tenker jeg

Er litt bekymret for hvordan det blir tatt, da vi virkelig er på vei oppover om dagen. Vi har veldig mye å gjøre, og jeg har bare kontrakt ut året. Er 99% sikker på at de kommer til å ansette en ny, og da er nok min fremtid der usikker

Jeg kommer til å vente til rett før skolestart (er lærer). Da har jeg kanskje rukket å vært på oul:)

Vi har nettopp fått ny sjef, så jeg synes det er greit å vente til det er større sannsynlighet for at graviditeten går bra.

På jobb så er det kun min nærmeste kollega/venninne som er klar over at jeg mistet i februar.

Håper å kunne vente til ferien i slutten av juni, men har vært kraftig plaget med bekkenet fra uke 6-7 tidligere svangerskap så er spent på hvordan det går denne runden..

Redd jeg må fortelle det til de på jobb i dag da vi er i Oslo på Holmenkollstafett i helga.. Vanskelig å holde seg å skjule det når alle drikker og jeg pleier å være den som er først i baren... :p 3+5 i dag..

Redd jeg må fortelle det til de på jobb i dag da vi er i Oslo på Holmenkollstafett i helga.. Vanskelig å holde seg å skjule det når alle drikker og jeg pleier å være den som er først i baren... :p 3+5 i dag..

Er der jeg å! Men har "uvi" og går på "antibiotika" :P

Jeg klarte heldigvis å unngå å si det til de på jobb i helga.. Munholm og snille bartendere som lager alkoholfrie drinker til meg :D nå håper jeg på tidlig ul i 10 før vu forteller det til noen..

Hvordan er det hvis man ikke har fast stilling? Vil ikke si noe til sjefen nå siden kontrakten går ut i sommer, men må jo si det i løpet av sommeren men da får jeg nok ikke forlenget kontrakt - hvordan overlever jeg med tanke på penger? :o

Hvordan er det hvis man ikke har fast stilling? Vil ikke si noe til sjefen nå siden kontrakten går ut i sommer, men må jo si det i løpet av sommeren men da får jeg nok ikke forlenget kontrakt - hvordan overlever jeg med tanke på penger? :o
Det er ikke lov å si deg opp pga graviditeten. Du gjør lurt i å organisere deg. Jeg har noen faste timer bare.

Jeg har fortalt det til en kollega, pga tunge løft på 20-35 kg. Har tenkt å fortelle det til sjefen når jeg får ny kontrakt.

Det er ikke lov å si deg opp pga graviditeten. Du gjør lurt i å organisere deg. Jeg har noen faste timer bare.

Jeg er organisert :-) Men selv om jeg ikke blir sagt opp kan det jo hende jeg får veldig lite jobb - at sjefen prioriterer andre? Aner jo ikke - egentlig veldig grei sjef men man vet jo aldri. Jeg er redd jeg får for lite jobb til å klare husleia+andre utgifter :o

Jeg er organisert :-) Men selv om jeg ikke blir sagt opp kan det jo hende jeg får veldig lite jobb - at sjefen prioriterer andre? Aner jo ikke - egentlig veldig grei sjef men man vet jo aldri. Jeg er redd jeg får for lite jobb til å klare husleia+andre utgifter :o
Det skjønner jeg. Hvor langt på vei er du? Da jeg fortalte sjefen min om det, spurte hun om jeg ville ha mye ekstravakter eller ikke. Du kan si du vil ha mye jobb selv om du er gravid :)

Det skjønner jeg. Hvor langt på vei er du? Da jeg fortalte sjefen min om det, spurte hun om jeg ville ha mye ekstravakter eller ikke. Du kan si du vil ha mye jobb selv om du er gravid :)

Jeg er bare 4+4 enda. Ja, satser på at sjefen er snill med meg :p

Back
Topp