Hvor tidlig fortelle jobb

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Heisann

Hvor tidlig har dere planer om å fortelle det til jobben/sjefen? Er det noen som har fortalt det?

Jeg er enda litt usikker på når jeg vil fortelle det. har legetime i begynnelsen på ferien min når jeg er i Uke 12, og ønsker egentlig ikke å si noe før jeg vet om ting er bra.

Er også litt redd for at sjefen skal føle seg ført bak lyset hvis jeg ikke forteller det før jeg kommer tilbake fra ferie, er da 15 uker på vei.

Jeg har fortalt det til sjefen min, fordi jeg må ta fri en hel dag for å dra på ultralyd. Hun vet også at vi mistet i oktober. Syntes det er bedre å bare være åpen, så lenge man har et greit forhold til sjefen og man ikke er på prøve eller noe så man er redd for å miste jobben eller man vet at sjefen pleier å være ugrei.

Kommer ikke til og si noe enda, blir evt en sykemelding etterhvert da jeg jobber som vekter må arbeidsplassen tilrettelegges da jeg IKKE kan kaste ut narkomane eller sloss med utagerende folk med frøet i magen.. Pluss jobben som assistent for en funksjonshemmet jente på 11 år innebærer TUNGE løft

Jeg håper å vente til etter uke 12 med å si noe.
Jeg har en jobb hvor det er mest kontor, og noe ute på kundebesøk.
Har endel kjøre vei hver vei + mye stress. Er nok det som tar knekken på meg til slutt tenker jeg

Er litt bekymret for hvordan det blir tatt, da vi virkelig er på vei oppover om dagen. Vi har veldig mye å gjøre, og jeg har bare kontrakt ut året. Er 99% sikker på at de kommer til å ansette en ny, og da er nok min fremtid der usikker

Jeg kommer til å vente til rett før skolestart (er lærer). Da har jeg kanskje rukket å vært på oul:)

Vi har nettopp fått ny sjef, så jeg synes det er greit å vente til det er større sannsynlighet for at graviditeten går bra.

På jobb så er det kun min nærmeste kollega/venninne som er klar over at jeg mistet i februar.