Hvor tidlig fikk du symptomer etter EL? Og hvilken symptomer fikk du?

Lykk1

Forelsket i forumet
Vet det er mange som ikke kjenner noen symptomer før dem er en del uker på vei, men spør av ren nysgjerrighet om noen har fått noen symptomer noen dager etter EL? Hva var symptomene dine? :)

<3

Mitt første symptom er alltid murring i korsryggen på høyre side 4-5 dager DPO. Denne gangen har jeg også begynt å huske drømmene mine. Ca 3 DPO.

Mitt første symptom er alltid murring i korsryggen på høyre side 4-5 dager DPO. Denne gangen har jeg også begynt å huske drømmene mine. Ca 3 DPO.

Spennende! Morsomt at du nevner at du husker drømmer. Jeg har drømt veldig rare drømmer i det siste og jeg husker dem alle sammen! Kan også drømme flere drømmer i løpet av en natt. I tillegg er jeg oppe å tisser en del i løpet av en natt! Er 7 DPO. Men det kan selvfølgelig være tilfeldig og ikke bety noen ting. Men spennende å sammenligne og høre hva andre opplever :)

Spennende! Morsomt at du nevner at du husker drømmer. Jeg har drømt veldig rare drømmer i det siste og jeg husker dem alle sammen! Kan også drømme flere drømmer i løpet av en natt. I tillegg er jeg oppe å tisser en del i løpet av en natt! Er 7 DPO. Men det kan selvfølgelig være tilfeldig og ikke bety noen ting. Men spennende å sammenligne og høre hva andre opplever :)
Veldig gøy med en sånn tråd:-)

Ja! Jeg har et barn fra før født i 2019. Gravid på første pp og helt ukomplisert svangerskap. Vi begynte å prøve i september. Ble gravid både i september og oktober men har mistet dem i uke 5 og 6. Denne gang har jeg fått blodfortynnende og progesterontilskudd. Så satser på at det hjelper. Jeg blir hvert fall lett gravid. :-) hva med deg?

Ja! Jeg har et barn fra før født i 2019. Gravid på første pp og helt ukomplisert svangerskap. Vi begynte å prøve i september. Ble gravid både i september og oktober men har mistet dem i uke 5 og 6. Denne gang har jeg fått blodfortynnende og progesterontilskudd. Så satser på at det hjelper. Jeg blir hvert fall lett gravid. :) hva med deg?

Heldig med at du lett blir gravid, men trist å høre at du har mistet to ganger :( Vi ble gravide i slutten av mai, men mistet i juni. Vi prøvde ikke første gangen, men det var likevel veldig ønsket. Så vi bestemte oss for å prøve etter sa, så prøvd aktivt siden august uten hell. Jeg håper at det vil hjelpe for deg og krysser alt jeg har for dere <3

Heldig med at du lett blir gravid, men trist å høre at du har mistet to ganger :( Vi ble gravide i slutten av mai, men mistet i juni. Vi prøvde ikke første gangen, men det var likevel veldig ønsket. Så vi bestemte oss for å prøve etter sa, så prøvd aktivt siden august uten hell. Jeg håper at det vil hjelpe for deg og krysser alt jeg har for dere <3
Takk det samme! Veldig kjipt å miste selv om det er tidlig. Håper du raskt blir gravid igjen snart:-). Blir spennende å se denne pp. Når er IKM?

Takk det samme! Veldig kjipt å miste selv om det er tidlig. Håper du raskt blir gravid igjen snart:). Blir spennende å se denne pp. Når er IKM?

Det er kjempe kjipt. Men samtidig fint at kroppen kan ordne opp av seg selv! Jeg håper det snart klaffer for oss begge :) Venter mens 11.12. Hva med deg?

4-5 dpo husker jeg at jeg kjente et skikkelig stikk i livmorområde, husker det var veeeldig vondt i et par sekunder, pause så et par sekunder til. Etterpå kjente jeg aldri den stikkinger igjen. Er vell da egget festet seg regner jeg med.

Ingen ømme bryst som jeg bruker å ha i dpo land.

Alle symptomene kom 9 dpo, skikkelig murringer, ømme bryst over natta, mye utflod (sorry tmi) kvalme, trøtt.

Ble bare mer å mer murringer de første dagene å mye utflod, da skjønte jeg at det enten var graviditet, eller at faktisk mensen skulle bli litt senere.

Er 4+2 nå

Mine første symptomer har jeg kjent 7-9 dpo. Bråkvalme og menssmerter i all hovedsak.

4-5 dpo husker jeg at jeg kjente et skikkelig stikk i livmorområde, husker det var veeeldig vondt i et par sekunder, pause så et par sekunder til. Etterpå kjente jeg aldri den stikkinger igjen. Er vell da egget festet seg regner jeg med.

Ingen ømme bryst som jeg bruker å ha i dpo land.

Alle symptomene kom 9 dpo, skikkelig murringer, ømme bryst over natta, mye utflod (sorry tmi) kvalme, trøtt.

Ble bare mer å mer murringer de første dagene å mye utflod, da skjønte jeg at det enten var graviditet, eller at faktisk mensen skulle bli litt senere.

Er 4+2 nå

Har opplevd den stikkingen i livmoren selv. Ikke opplevd de igjen, men litt mens murring hadde jeg i dag tidlig! Har noe utflod, trøtt, oppe flere ganger om natta å tisser, uren hud og rare drømmer. Kan være tilfeldig, men uvanlig for meg. Gratulerer så mye <3

Har opplevd den stikkingen i livmoren selv. Ikke opplevd de igjen, men litt mens murring hadde jeg i dag tidlig! Har noe utflod, trøtt, oppe flere ganger om natta å tisser, uren hud og rare drømmer. Kan være tilfeldig, men uvanlig for meg. Gratulerer så mye <3

Oi, hørtes spennende ut, er du mang dpo? <3
Tusen takk :) :Heartred

Den pp det klaffet fikk jeg annerledes utflod 6 dpo. Svaaaakt positiv test 8 dpo.

Begynte å bli oppblåst i uke 5 (såpass at en av elevene mine på 1. trinn poket meg i magen og ropte "har du BEEEBI?!":hilarious:).

Etter det var neste symptom tretthet i uke 9 :happy:

Back
Topp