Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt første symptom er alltid murring i korsryggen på høyre side 4-5 dager DPO. Denne gangen har jeg også begynt å huske drømmene mine. Ca 3 DPO.
Veldig gøy med en sånn trådSpennende! Morsomt at du nevner at du husker drømmer. Jeg har drømt veldig rare drømmer i det siste og jeg husker dem alle sammen! Kan også drømme flere drømmer i løpet av en natt. I tillegg er jeg oppe å tisser en del i løpet av en natt! Er 7 DPO. Men det kan selvfølgelig være tilfeldig og ikke bety noen ting. Men spennende å sammenligne og høre hva andre opplever![]()
Ja! Jeg har et barn fra før født i 2019. Gravid på første pp og helt ukomplisert svangerskap. Vi begynte å prøve i september. Ble gravid både i september og oktober men har mistet dem i uke 5 og 6. Denne gang har jeg fått blodfortynnende og progesterontilskudd. Så satser på at det hjelper. Jeg blir hvert fall lett gravid.hva med deg?
Takk det samme! Veldig kjipt å miste selv om det er tidlig. Håper du raskt blir gravid igjen snartHeldig med at du lett blir gravid, men trist å høre at du har mistet to gangerVi ble gravide i slutten av mai, men mistet i juni. Vi prøvde ikke første gangen, men det var likevel veldig ønsket. Så vi bestemte oss for å prøve etter sa, så prøvd aktivt siden august uten hell. Jeg håper at det vil hjelpe for deg og krysser alt jeg har for dere <3
Takk det samme! Veldig kjipt å miste selv om det er tidlig. Håper du raskt blir gravid igjen snart. Blir spennende å se denne pp. Når er IKM?
4-5 dpo husker jeg at jeg kjente et skikkelig stikk i livmorområde, husker det var veeeldig vondt i et par sekunder, pause så et par sekunder til. Etterpå kjente jeg aldri den stikkinger igjen. Er vell da egget festet seg regner jeg med.
Ingen ømme bryst som jeg bruker å ha i dpo land.
Alle symptomene kom 9 dpo, skikkelig murringer, ømme bryst over natta, mye utflod (sorry tmi) kvalme, trøtt.
Ble bare mer å mer murringer de første dagene å mye utflod, da skjønte jeg at det enten var graviditet, eller at faktisk mensen skulle bli litt senere.
Er 4+2 nå
Mine første symptomer har jeg kjent 7-9 dpo. Bråkvalme og menssmerter i all hovedsak.
Har opplevd den stikkingen i livmoren selv. Ikke opplevd de igjen, men litt mens murring hadde jeg i dag tidlig! Har noe utflod, trøtt, oppe flere ganger om natta å tisser, uren hud og rare drømmer. Kan være tilfeldig, men uvanlig for meg. Gratulerer så mye <3

Veldig spennende! Jeg er 8dpo i dagOi, hørtes spennende ut, er du mang dpo? <3
Tusen takk![]()
![]()
Veldig spennende! Jeg er 8dpo i dag![]()
Kjente stikking ca 5/6 DPO. Litt surr etter nattvakter. Hva med deg?Okeispennende. Jeg fikk positiv test på 9 eller 10 dpo. Når kjente du stikkende da?
![]()
). 
Ja riktig. Krysser fingrene, men tør ikke håpe for mye heller. Men spennende å høre andres erfaringerMellom 4 - 6 dpo ish. Du er kanskje gravid da
![]()