Hvor tidlig fikk du positiv test?

Bkno8246940

Andre møte med forumet
Jeg er veldig forvirret. Fikk positiv test 28.februar og trodde da at det var noen dager etter IKM, altså at jeg var ca 4+2 uker. Var på UL uke 6+2, men da så vi bare en forstørret livmor og plommesekk. Gyn mente jeg kunne være kortere på vei og ville ikke gi meg abortpiller. Var tilbake en uke senere og da så vi plutselig et bankende hjerte og et foster som var 6+5. Men det vil da si at jeg testet positivt ca uke 3+3. Noen som har testet positivt så tidlig? Redd for at fosteret er for lite for alderen

Testet positivt denne gang 3+1, altså 8dpo

Antydning 9 dpo kveld (3+2), strek 10 dpo (3+3).

Forøvrig vokser fosteret i rykk og napp i starten. Da jeg var 6+4, ble jeg målt til 6+2; selv om jeg hadde ivf og eksakt befruktningsdato. Ble baby likevel, hun er 1,5.

Denne babyen ble målt til 7+6 ved 7+2, jeg er nå over 23 uker. Målingene blir bare "sånn ca" og kan være opp mot 5 dager feil målt.

Derfor synes jeg du bare skal berolige deg med at det er hjerteslag. Det er et godt tegn!

Har 4 barn, og fikk positiv test FØR 3+3 med 3 av dem (3+1 skimtet jeg, ikke tvil selv 3+2 og tydelig 3+3 også for mannen), og dagen etter (3+4) med ett av barna. Så ikke rart om du testet positivt så tidlig nei!

Hadde siste mens 15 februar og fikk positiv 19 mars , men tok en strips test 13 eller 14 mars med super svak strek .

Testet svaaakt positivt allerede 7dpo. 8dpo kveld var streken tydeligere, og 9dpo morgen ikke til å ta feil av. Første ultralyd 6+5 målte han meg til å være 5+5. Samme gyn har målt kortere enn de andre jeg har vært hos ved senere ultralyd også (10+3, målt til 9+5). Var på sykehuset 9+4 og ble målt til 9+2, og igjen 12+4 og ble målt til 12+2. Ut fra disse målingene testet jeg positivt 5dpo :hilarious: eller etter første ultralyd på eggløsningsdagen:hilarious:

Back
Topp