Hvor tidlig fikk du positiv test?

Mammatilma

Elsker forumet
Februarhjertene2017
Hei,

Dette er sikkert spurt mange ganger før, men hvor tidlig fikk du din positive test?

Jeg har gått med en følelse lenge om at jeg kom til å bli gravid helgen 25-27 mars, men har ikke sagt noe til kjæresten.

Jeg hadde el den 26. jeg og kjæresten hadde hotell weekend, så vart mye action i sengen. Vanligvis hopper han av i svingen, men ikke denne helgen. Jeg har etter dette gått med konstante mensmurringer, og siste 2 dagene har jeg hatt en nesten konstant stikking i venstre side av underlivet (samme sted hver gang). Kjøpte 2 tidlig tester i dag og har så lyst å teste, men tenker det er for tidlig.

Er det noen som har fått positiv test 6 dager etter eggløsning?

Last edited:
Første graviditet fikk jeg positiv 12 dpo, andre gang fikk jeg 7 dpo, mistet begge gangene, men det har nok ingenting med når jeg fikk positiv test å gjøre❤️ Jeg hadde el samtidig som deg og er også 6 dpo i dag, jeg testet i dag , men sjansen er ekstremt minimal for å få svak strek 6 dpo, så jeg vil egentlig si at det bare er bortkastet

Første graviditet fikk jeg positiv 12 dpo, andre gang fikk jeg 7 dpo, mistet begge gangene, men det har nok ingenting med når jeg fikk positiv test å gjøre❤️ Jeg hadde el samtidig som deg og er også 6 dpo i dag, jeg testet i dag , men sjansen er ekstremt minimal for å få svak strek 6 dpo, så jeg vil egentlig si at det bare er bortkastet
Har ikke tenkt å ta test i dag, bare lurer på hvor tidlig jeg kan ta en test og den kan slå ut ☺️

8 dpo tror jeg du vil få en sjans til svak positiv test :shy: selv fikk jeg ikke positiv før 10 dpo.

Da jeg ble gravid fikk jeg suuuuper suuuuper svak strek 8 dpo, sånn så vidt en skygge. Og 9 dpo var det en svak positiv! Det er det tidligste jeg har fått strek. :happy:

9 dpo testet jeg negativt på morningen. 10 dpo testet jeg positiv på morningen og kunne teste på hvilken som helst urin :hilarious: så hadde nok fått positiv kvelden 9 dpo hvis jeg hadde testet da:rolleyes:

Eg har fått svar positive 10 dpo. Det er mange tidlig tester en kan ta fra 5 dager før forventet mens men ikke sikkert det vil slå ut såpass tidlig

11 dpo med nr 2 og 15 dpo med 1 mann. Testet fra 8 dpo med nr 2 pga medisinering. Så vet jeg ikke hadde fått positiv før 11 dpo

8 dpo svak og sterkere 9 dpo, ingen tvil da :happy:

Tusen takk for alle svar ☺️ Har begynt å kjenne på kvalme (hadde ingen kvalme i føste svangerskap) pluss at det har dukket opp noen blodårer på brystet nå, også har jeg fått det trykket på magen som gjorde at jeg måtte begynne med gravidbukse i uke 7 med første. Har også hatt en mild forstoppelse siste uka. Tenker å ta en test på onsdag når jeg er dpo 11 (om jeg klarer å vente så lenge da )

Last edited:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp