Hvor tidlig fikk dere symptomer på graviditet?

Horus09

Glad i forumet
Juligull2021
Julilykke 2023
Lurer på om det er noen der ute som merket noen symptomer veldig tidlig, og hva? Og evnt hva slags symptomer som kan dukke opp allerede i uke 2 ? :)

Lurer på om det er noen der ute som merket noen symptomer veldig tidlig, og hva? Og evnt hva slags symptomer som kan dukke opp allerede i uke 2 ? :)

Hei. Jeg begynte å bli kvalm, sliten og sinnsyke humørsvingninger i uke 2. Tok ikke test før uke 3-4 fordi jeg ikke skjønte at jeg var gravid før, da jeg ammer en liten tass fra før:laughing002 tenkte jo at det var normalt da

Hva mener du med uke 2? Uke 2 er før befruktning, så da er det ikke mulig å ha graviditetssymptomer. Mener du to uker etter eggløsning/befruktning? Det regnes som uke 4. :happy: Jeg får alltid symptomer én uke etter befruktning, altså i uke 3, men tror ikke det er veldig vanlig å kjenne det så tidlig. Jeg får ømme pupper, kvalme og blir oppblåst, og kjenner at noe skjer i magen.

Hva mener du med uke 2? Uke 2 er før befruktning, så da er det ikke mulig å ha graviditetssymptomer. Mener du to uker etter eggløsning/befruktning? Det regnes som uke 4. :happy: Jeg får alltid symptomer én uke etter befruktning, altså i uke 3, men tror ikke det er veldig vanlig å kjenne det så tidlig. Jeg får ømme pupper, kvalme og blir oppblåst, og kjenner at noe skjer i magen.

Ja jeg blir forvirra av uke-tellingen, for lurer oå om man kan kjenne tegn allerede 1 uke etter befruktning/eggløsning. :) hadde eggløsning på onsdag og vi hadde sex både før, under LH-toppen og etter, så vi venter i spenning på å finne ut om det er en liten spire :Heartred

Hei. Jeg begynte å bli kvalm, sliten og sinnsyke humørsvingninger i uke 2. Tok ikke test før uke 3-4 fordi jeg ikke skjønte at jeg var gravid før, da jeg ammer en liten tass fra før:laughing002 tenkte jo at det var normalt da

Du mener 2 uker etter befruktning/eggløsning?:happy:

Ja jeg blir forvirra av uke-tellingen, for lurer oå om man kan kjenne tegn allerede 1 uke etter befruktning/eggløsning. :) hadde eggløsning på onsdag og vi hadde sex både før, under LH-toppen og etter, så vi venter i spenning på å finne ut om det er en liten spire :Heartred

Hehe, ja det er ganske forvirrende til å begynne med! Mange sier det ikke er mulig, men jeg vet alltid at jeg er gravid før positiv test. Det mest vanlige er vel å ikke merke det før litt senere da, og mange graviditetssymptomer kan også ligne på premenstruelle symptomer. Krysser fingrene for at det klaffer for dere :Heartred

I uke 4 (altså to uker etter el) og ca ved IKM hadde jeg veldig ømme bryster. Fikk det allerede 4-5 dager før jeg skulle ha mensen, så jeg ante at jeg var gravid da. Men i uke 4 (ser ut til at det er det trådstarter mener når jeg leser oppover her), så er det jo bare å ta en test da :)

Vondt i ryggen (som ved mens) fra uke 4 til uke 10/11. Fra uke 6 var jeg bare sliten. Ble kvalm fra uke 8. Ømme bryster fikk jeg aldri (men større var de). Dessverre hadde jeg hematoma og blødningen fra uke 7 og spontanaborterte uke 11+.

Jeg fikk murringer dag 4 etter el, og kvalmen kom på dag 8. Fikk positiv test på dag 11. Så her var symptomene på plass tidlig :wideyed:

Min første gang som gravid. Vi begynte først å prøve denne mnd. Allerede en uke etter EL kunne jeg merke humørsvigninger. Jeg fikk større og ømme bryster samt lette stikkninger, særlig i høyre lyske. Kjente at noe var «på gang» og tok test som først ble svak positiv ca 30 min etter jeg tok testen. Tok så ny test i går og i dag som begge var positive :)

Førstegangsfødende her :Heartred
Stikking i lysken 3+2
Humørsvingningene begynte vell når jeg var 3+4, samtidig som puppene bynte å bli øm
Fikk svak positiv test 3+6
Clearblue digital viste 1-2 når jeg var 4+2:happy093
Kvalme og sliten fra uke 5
Ekstremt trøtt og sliten fra ca 6+0, måtte også kjøpe ny bh denne uken fordi jeg allerede er en cup større og dem e øm som f :shifty:
ooog humørsvingninger har vedvart, syns litt synd i samboer :smiley-ashamed005

5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen. Lurer på om det var festesmerter.

6DPO murringer venstre side.

8DPO vondt i ryggen.

9DPO antydning til strek. Avsmak på Pepsi Max. Murringer på kvelden.

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden.

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2.

13DPO støt/tok tak i livmorområdet i det jeg skulle ta beina under meg. Ømhet etter det. Økt utflod.

14DPO kvalmerier litt her og der i løpet av dagen. Økt utflod.

15DPO økt utflod.

16DPO leamus i livmorområdet på kvelden. Økt utflod.

Rett før ikm. Fikk bekkensmerter og kveldskvalme. Hadde murringer også, men det får jeg ved mens også, så kunne liksom ikke ta det som et tegn

Begynte å bli kvalm/uggen på dag 4-5 og mye murringer på dag 5-6. Ble unormalt sliten på trening på dag 13, og da tok jeg en test som var svak positiv

2 dager etter innsett :)

Back
Topp