Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om det er noen der ute som merket noen symptomer veldig tidlig, og hva? Og evnt hva slags symptomer som kan dukke opp allerede i uke 2 ?
Hva mener du med uke 2? Uke 2 er før befruktning, så da er det ikke mulig å ha graviditetssymptomer. Mener du to uker etter eggløsning/befruktning? Det regnes som uke 4. Jeg får alltid symptomer én uke etter befruktning, altså i uke 3, men tror ikke det er veldig vanlig å kjenne det så tidlig. Jeg får ømme pupper, kvalme og blir oppblåst, og kjenner at noe skjer i magen.
Hei. Jeg begynte å bli kvalm, sliten og sinnsyke humørsvingninger i uke 2. Tok ikke test før uke 3-4 fordi jeg ikke skjønte at jeg var gravid før, da jeg ammer en liten tass fra før tenkte jo at det var normalt da
Ja jeg blir forvirra av uke-tellingen, for lurer oå om man kan kjenne tegn allerede 1 uke etter befruktning/eggløsning. hadde eggløsning på onsdag og vi hadde sex både før, under LH-toppen og etter, så vi venter i spenning på å finne ut om det er en liten spire
Du mener 2 uker etter befruktning/eggløsning?