Hvor tidlig fikk dere positiv graviditets test?

8dpo fikk jeg skyggestrek, 9dpo klar positiv, skulle ha mens 15dpo :)
 
Jeg var usikker når el var, men trodde jeg var 9 dpo begge gangene jeg testet positivt. Men ifølge UL var jeg bare 7 dpo, noe jeg synes er veldig tidlig:oops:
 
Fått positive tester 6 dpo, 8 dpo, 9 dpo og 10dpo sent kveld :Heartpink
 
Oki dpo 9 her å neg test. Så da kan det jo være at jeg bare innbiller neg alle synptomene «tung i magen, tissa trengt hele tiden små uggen til tider og nå ømme bruster.. har ikm om 5 dager
 
Nå sist (baby4): Kveld 9 dpo fikk jeg "er det kanskje en svaksvak strek?!". Mer synlig 10 dpo, og ble bare sterkere og sterkere.

Baby3 - jeg trodde jeg KANSKJE skimtet noe når jeg holdt oppe testen i riktig lys 9dpo kveld, men slo det fra meg som surr. Ble dog strek 10 dpo morgen.

Baby2 - negativ 9 dpo, testet ikke 10 dpo, men natt/morgen 11dpo var det svaaak strek..!

Baby 1 testet jeg aldri selv, tok hos helsesøster; og da var jeg antagelig over 5 uker på vei. :p
 
7DPO er det tidligste. Vanligvis 9DPO :)
 
1: aner ikke, kom brått på var antagelig rundt 6-7 uker. (Selvvalgt abort)

2: mensen kom plutselig ikke, hadde nettopp sluttet på p-piller så tok en test med gravid 2-3. ( endte dessverre i MA)

3: forsinket el, men kanskje rundt 11-12dpo. Var negative helt frem til det. (2019 barnet)
 
9 DPO begge gangene :) testet fra 7 DPO, men det var helt bortkastet for min del..
 
8dpo kveld, svakt svakt, tydelig 9 dpo❤️
 
Back
Topp