Hvor tidlig fikk dere høre hjertelyden?

rosedama

Gift med forumet
For 19år siden da jeg skulle ha første fik jeg ikke høre hjertet før mot slutten av svangerskapet. Så lurer på når dere med barn fra før fikk høre hjertelyden?
[emoji173]

Sist gang hørte jeg hjertelyden hjemme med doppler rundt uke 13 [emoji4]

Aldri [emoji174] hadde en ma i uke 12 og sa i uke 5 sist. Håper jeg opplever hjertelyd denne gang [emoji175]

6 1/2 dag igjen til tidlig ul. Å håper vi får jøre lyden av hjertet [emoji173]
Å utrolig spent på hvordan kjæresten opplever det hele.

Med førstemann var vi inne til tidlig ultralyd i uke 8 og fikk både høre og se hjertet. :happy:

tror jeg var 22 uker på vei sist :P tror faktisk ikke hun hørte på den på oul... håper å fp høre den tidligere denne gangen!

6+3 denne gangen:Heartred Har lyst til å prøve å finne den med doppler også, men er nok litt for tidlig :p

6+3 denne gangen:Heartred Har lyst til å prøve å finne den med doppler også, men er nok litt for tidlig :p

E alt bra på ul på fredag ska vi få i doppler å. Spent på om når æ får hørt nå. Har gått ned 55kg å har my løst på magen som mylig gjør det verre å finn lyden

E alt bra på ul på fredag ska vi få i doppler å. Spent på om når æ får hørt nå. Har gått ned 55kg å har my løst på magen som mylig gjør det verre å finn lyden
Oi, så bra gjort :) ja, jeg har doppler liggende, og klør i fingrene etter å prøve :p Det er bare viktig å ikke bli bekymret om man ikke finner hjertelyden selv så tidlig.

Oi, så bra gjort :) ja, jeg har doppler liggende, og klør i fingrene etter å prøve :p Det er bare viktig å ikke bli bekymret om man ikke finner hjertelyden selv så tidlig.

Gikk inn på finn.no no å det var en til salgs gor 50kr vare 3-4km fra meg. Så æ sendt meld om at den ville æ ha [emoji13]

Ja derfor æ sendt melding. Ikke fått svar men håpe den blir min. Men e vel liten vits i å prøv å bruk den no. 7+0 i dag
Nei. På min står det at det ikke kan forventes og høre noe før uke 12.

Back
Topp