Hvor tidlig fikk dere gravid symptomer?

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Ja, overskriften sier vel alt egentlig :) Hvor tidlig kjente dere symptomer når dere vart gravid? :) Litt spennende å lese om nå i prøvingen (selv om den har vart i 9 måneder nå)

nr 1 i uke 9 cä, me nr2 så var ej 3,5uke på vei å me siste så var det vel rundt uke 4-5.

begynte å kaste opp ca 1 uke etter EL.  og holdt på til han kom ut...

Er rimelig sikker på når EL var, ettersom jeg satte EL-sprøyta på meg selv...

:)

Tre dager før IKM. Influensasymptomer, varm-kald-varm-kald og uggen i kroppen! Trodde jeg  var syk, slo meg ikke at jeg var gravid.

Oy, viste ikkje at det gikk ann å få symptomer så tidlig som noen dager etter el :D kanskje det ikkje er innbilt svangerskap eg driver å får da kanskje, selv om eg trur ikkje noe på noe enda :p

De kom i uke 7-8. Da kom kvalmen og de ømme brystene.

Første svangerskap i uke 5, for da visste jeg ikke hva jeg skulle kjenne etter før.

Andre gang begynte jeg å kjenne på det da jeg var 3+3, med litt magesmerter og konstant sulten.

Tredje gang begynte jeg å kjenne det på bekkenet allerede da jeg var 2+6. Kastet opp dagen etter, og ble konstant sulten noen dager senere. (Har vært sulten gjennom hele svangerskapene.) Visste ikke at det var mulig med så tidlige symptomer, men det var det visst likevel. :)

Back
Topp