Hvor tidlig får man bivirkninger av Cyclogest?

Pipsi

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maiskolbene 2023 :-)
Ciao,

Hvor tidlig har dere opplevd å få bivirkninger av Cyclogest?????
Jeg ligger på sofaen og har syke murringer i magen (som litt sterke menssmerter), og er sp kvalm at jeg er på nippet til å spy.
Jeg vet ikke om det bare er bivirkninger, eller om jeg kan være matforgiftet eller noe.
Er dette tegn på overstimulering??

Jeg har ennå ikke hatt innsett, dette er fjerde dagen på Cyclogest og syntes kanskje det var litt tidlig? Ser at Cmax (når max-konsentrasjon er oppnådd) er etter 10 dager.. hjelpe og trøste!!!

Setter pris på alle svar! (Ja, har lest pakningsvedlegget..)

Hei!
Håper dette går veien for deg!
Leste på junigruppen om eggene. Jeg krysser Alt for innsett og supert embryo!

Om Cyclogest... Jeg har ikke fått andre bivirkninger enn ekstrem trøtthet/søvnighet. Men det kommer veldig fort. Føles som det kommer samme dag eller dagen etter jeg begynner på det:wacky: Så er nok bare til å stålsette seg, og forhåpentligvis er alle rare plager verdt det til slutt!:cat::chicken:

Men... Jeg hadde vondt i magen og var uggen/kvalm noen dager etter innsett pga overstimulering/totalfrys. Men tok ikke Ovitrelle og det gikk jo veldig fort over.

Jeg kan også skrive under på ekstrem trøtthet.
Og også tarmer som jobber meeeeget langsomt, så blir alltid forstoppet. Men ikke noe kvalme, magevondt eller lignende.
Masse lykke til fremover ❤️

Jeg kan også skrive under på ekstrem trøtthet.
Og også tarmer som jobber meeeeget langsomt, så blir alltid forstoppet. Men ikke noe kvalme, magevondt eller lignende.
Masse lykke til fremover ❤️
Men... Jeg hadde vondt i magen og var uggen/kvalm noen dager etter innsett pga overstimulering/totalfrys. Men tok ikke Ovitrelle og det gikk jo veldig fort over.
Takk for innspill, dere! :happy:
Jeg fikk en kontroll på sykehuset for å sjekke «ståa», og de kunne fortelle at det nok er luftsmerter! :hilarious:
Det kan visst være i kombinasjon med litt andre bivirkninger, så, ja. Forstoppelse, og sannsynligvis de sterke smertene som har ført til den syke kvalmen :wtf:
Gjør som de sier, drikk myyye vann, og ta lakseringsmiddel forebyggende ;);) Dette var vooondt :p

Takk for innspill, dere! :happy:
Jeg fikk en kontroll på sykehuset for å sjekke «ståa», og de kunne fortelle at det nok er luftsmerter! :hilarious:
Det kan visst være i kombinasjon med litt andre bivirkninger, så, ja. Forstoppelse, og sannsynligvis de sterke smertene som har ført til den syke kvalmen :wtf:
Gjør som de sier, drikk myyye vann, og ta lakseringsmiddel forebyggende ;);) Dette var vooondt :p
Kommenterer en tråd for 3 år siden her ser jeg, men. Hvor lenge varte smertene for din del? I samme situasjon nå og har de teksten uutholdelig. Ingen finner ut hva det er og har heller ikke sagt noe om luftsmerter.

Back
Topp