Hvor tidlig får en vite kjønn?

Frumammaliv

Betatt av forumet
Bestilt ultralyd nå, da er jeg 13+1. satser på å se én frisk og fin baby <3 tror dere kanskje vi får vite kjønn da og?

Jeg var på UL da sist, og hun prøvde å lete etter kjønn. Hun sa at det var relativt sikkert da. Men navlestrengen lå i veien også snudde han seg med ryggen til :shifty: Så vi måtte vente helt til OUL i uke 20!

Forrige gang fikk vi vite det på OUL, tror ikke de sjekket en gang på TUL. Men da var jeg kun i uke 11-12 (eller kanskje det var 13?),så er ikke sikkert de kan se det så tidlig med mindre de er skikkelig gode.

Denne gangen har jeg også bestilt time 13+1,så håper kanskje de kan se noe da!

Jeg var på UL da sist, og hun prøvde å lete etter kjønn. Hun sa at det var relativt sikkert da. Men navlestrengen lå i veien også snudde han seg med ryggen til :shifty: Så vi måtte vente helt til OUL i uke 20!

ååh, det var litt irriterende da :-p kan ikke si det også ikke si noe mer..

Forrige gang fikk vi vite det på OUL, tror ikke de sjekket en gang på TUL. Men da var jeg kun i uke 11-12 (eller kanskje det var 13?),så er ikke sikkert de kan se det så tidlig med mindre de er skikkelig gode.

Denne gangen har jeg også bestilt time 13+1,så håper kanskje de kan se noe da!

Sist var vi på tidlig UL men jeg var lengre på vei enn vi trodde. Så var kanskje rundt 13 uker? (Dette må jeg sjekke mer opp i..) men da spurte hun om vi ville vite, og det var en gutt! samme vi skal til nå, så håper det får an å se.. men har sikkert litt å si hvordan babyen ligger også *krysser fingrene*

Back
Topp