hvor tidlig etter fødsel hadde du gått i bryllup?

Æ for i bryllup da ho va 3 uker gammel...men d va sommer, 3 km unna hjemme vårs..og helt annet opplegg en norske brylluper, Ikke så stivt med bordkort og allsang.
Så d va helt greit å ha med så liten baby og æ va sjøl i god form..og æ dro hjem i 9 tia..

Jeg var forlovet i bestisen min sitt bryllup tre uker etter at minsten kom. Gikk overraskende bra. Brudgommens mor måtte ta en ekstra titt på vidunderet for å kontrollere om det var min som hun sa, for i følge henne så jeg ikke ut som noen barselkvinne.

Hyggelig kompliment fra henne det, men jeg har sett bilder fra da jeg holdt tale. Herregud som jeg sippa. Rørende nok å skulle holde tale til sin beste venninne på en sånn dag. Sleng på barselstårer med det samme. Jeg lover dere: det var ikke noe pent syn [;)]

Hadde nok gått i bryllup om den lille hadde no bare vært 2-3 uker.Så lenge hun hadde tatt flasken[:)]

Jenta vår kom 4.mai 2007, og vi var i bryllup både 2. og 9.juni, da var snuppa 1 mnd. Hun var med, og det gikk toppers! Hun bare sov og sov og sov.

Og jeg kjørte selvfølgelig...[:)]

Jeg skulle i bryllup 1 mnd etter fødel og planen var å dra med baby, mend et ble ikke til det. Hadde litt oppstarts problemer med at hun ikke ble mett nok av mm så hun sov så kort tid av gangen, så jeg hadde ikke tingene helt på track. Men hadde jeg hatt det ville jeg tatt en liten tur.
Jeg var i bryllup når hun var 7 mnd gammel, da hadde vi med henne i kirken også hadde vi barnevakt på kvelden. Det gikk fint men jeg satt å sjekket telefonen hele kvelden hehe.

hvis fødselen hadde vært som sist så hadde jeg kunne dratt i bryllupp en uke etter fødsel. Men måtte da sef hatt med meg den lille, og kanskje dratt tidlig hjem... ..Men det kommer jo mye an på fødselen, barnet, formen til mor, etc. Jeg tror slikt er vanskelig å planlegge. Si ja til å komme i bryllupet og så får du bare avlyse i siste liten dersom det ikke lar seg gjøre. Det tror jeg de har full forståelse for om det skulle bli som sist, noe det absolutt ikke trenger å bli[;)]Og så krysser vi fingrene for at du føder en uke før termin[8D]

Jeg gikk i konfirmasjon 1 dag etter fødselen, gikk greit men tok det rolig :)

Jeg var forlover 4 uker etter Liam ble født. Men han var med og jeg drakk ikke [:)]

Mina var nesten 2 mnd, og det var bare rot og stress og totalt waste....

Back
Topp