Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
(Og hvor mange tidlig-ord kan man få inn i en overskrift)
Utålmodigheten selv har så latterlig lyst å ta TUL allerede nå (6+2), når tok dere? Det er vell ikke noe stor vits?
Skjønner ikke hvordan jeg klarte å vente helt til uke 14 med første!![]()
Men utover det hadde jeg tenkt å vente lengst mulig. Når det er så tidlig så ser man jo kun ett hjerte som slår, og særdeles lite ellers. Så er egt ikke noen vits før uke 11-12, så lenge man ikke tror noe er galt, er jo da man får sett fosteret skikkelig 
Jeg skal ta nå til fredag, og da er jeg 7+0. Og grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg er urolig og klarer ikke å fjerne tanker som hva om etc, så da føler jeg det er bedre å få det bekreftet at alt er i orden eller ikke. Og kun derfor. Pluss at det er koselig å få sett hva som skjer i megMen utover det hadde jeg tenkt å vente lengst mulig. Når det er så tidlig så ser man jo kun ett hjerte som slår, og særdeles lite ellers. Så er egt ikke noen vits før uke 11-12, så lenge man ikke tror noe er galt, er jo da man får sett fosteret skikkelig
![]()
Mye de samme tankene jeg har. Hadde vært deilig å få sett ett blinkende hjerte, men den økonomiske i meg forteller meg at det ikke er noe vits i enda. Har ingen tegn på at det ikke skal gå bra, enda i hvertfall
Pluss at det er jo mye mer koselig å se mer enn et hjerte når man først tar seg råd til ultralyd 

Så sant så sant! TakkJeg tenker pga det økonomiske og du ikke føler at noe er galt, så er det virkelig ikke noe vits før om en stund. Vi må jo stole på kroppen vår og den gir jo beskjed om noe er galt som regelPluss at det er jo mye mer koselig å se mer enn et hjerte når man først tar seg råd til ultralyd
![]()
Får ta å legge nysgjerrigperen og la fornuften seire