Hvor tidlig ble du kvalm??

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Seriøst jeg er 4+4 eller noe Idag å de 3 siste kveldene har jeg bølger av skikkelig kvalme. Rett før jeg må spy. Går å Små gulper.
Og føler det blir verre for hver dag.

De andre 3 gangene jeg har vært gravid så har ikke kvalmen begynt før uke 6-7 !
 
Blei veldig tidlig kvalm eg og! Rundt samma som deg! Å da har kun blitt verre og verre:-p
 
har vært litt småuggen fra tid til annen.. Men ikke blitt sånn ordentlig kvalm enda. Med nr 1 var jeg skikkelig kvalm i noen uker , men tror d var fra uke 7! med nr 2 kan eg ikke huske noe kvalme. Så spennende å se hvordan d blir nå :P
 
Jeg har vært kjempekvalm store deler av dagen lenge. Det starter 8 dager etter datoen legen beregna som EL-dag. Gikk å trodde det var omgangssyke i over ei uke før jeg kom meg til legen og fikk beskjed om at det var en spire.
Så du er ikke alene om å være tidlig kvalm. Ikke at det på noe vis i seg selv hjelper mot den fordømte kvalmen men :p
 
Her var jeg vel kanskje 4 uker på vei eller noe da kvalmen og oppkast begynte.. jeg mistenktet at det var omgangssyke som alle rundt meg har hatt.. bortsett fra at den har ikke godt over enda..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Var veldig kvalm i uke 5 og litt i begynnelsen av uke 6. Nå er kvalmen borte (er i uke 8 nå), blir bare veldig fort mett når jeg spiser. Og har ikke lyst på all mat lenger sånn som jeg hade før jeg vart gravid ;) gikk ned 3 kilo då jeg var så kvalm og har bare gått opp 1,5 kilo av de igjen. Så er litt rart når jeg alltid vart så storspist :P
 
Nytta kje med salte kjeks på nattbordet her...brekningabe begynne jo før eg har fått opna augene skikkelig:-( Kasta opp tre ganga til no idag:-( fy så lei eg e :-((
 
er kvalm jeg også, har kastet opp noen dager også. Men er ikke like kvalm nå som de forrige svangerskapene, så krysser fingrene:-D er fortsatt tidlig så kvalmen og oppkast kan jo enda komme for fullt og bli enda verre..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Litt små kvalm de siste dagene, har trodd jeg skulle få oppkast syken, men så trekker det seg tilbake :-) Akkurat som om det kommer i bølger! 4+1 her.
 
Har vært litt små kvalm på kveldstid. . 4+2 her.

prøver på nr 2 ♥♥♥
 
Back
Topp