Hvor tidlig begynte dere?

Hean

Blir kjent med forumet
Hvor lenge før termin begynte dere/planlegger dere å handle utstyr til den lille? Både klær, møbler osv. Jeg har sÅ lyst til å begynne å handle, men vet at det er altfor tidlig!:arghh: (8+4 i dag):)

Vi venter til etter oul:). Vi har en del fra storebror også:)

Til etter at vi begynner å bli ganske sikre på at det går bra :P Men tenker å bruke jul til å ønske oss endel, i tillegg til å bruke januarsalget da :) Før den tid blir det nok ikke så mye handling :)

hehe. kjenner meg igjen:-) Jeg begynte tidlig(uke6,7) å sitte på pinterest og søkte på babyrom, møbler +++ og lagde huskelister på ikea å sånn. Men kjøpe ikke noe, bare planla;-) plutseli er jeg nå uke 21, og fikk vogn, bilsete, stellebord og dyne å sånn i hus forrige uke:-)

Har ikke noe stress der enda, tenker det blir etter jul :)

Har lyst å kjøpe noe, en body eller lignende, men tør ikke ennå :p har det ikke travelt da, blir nok etter jul :)

Begynte vel i 6. mnd sist men husker vi måtte ut å kjøpe stellebord etter at mini var født (han kom 3 uker før termin). Nå har vi egentlig det meste. Tror bilsete er det eneste vi ikke har. Driver å pusser opp den andre barnerommet nå.

Kanskje uke 28 ca. Var bekymret for at noe skulle skje, så ville vente lengst mulig.

Ikke noe som heter for tidlig :) 8+5, og her har vi begynt så smått :) Tenker ikke og gå glipp av gode tilbud osv, fordi det er for tidlig iflg noen :)

Altså jeg lar ikke det at jeg ennå er i 1. Trimester stoppe meg (selv om jeg til lå har mista to på rad). Det kommer jo en liten en på ett eller annet tidspunkt. Men vi har ikke behov for å handle inn noe ennå (ellers hadde jeg lett gått på hvis jeg fant et godt tilbud).

Vi har mye etter nr. 1. Med ho begynte vi litt sent pga mye oppussing og flytting de månedene jeg gikk gravid. Men litt småting kjøpte jeg helt sikkert allerede før oul...

Jeg tenker å vente til jeg er halvveis før jeg kjøper noe. Eller...vi skal kjøpe en liten greie til når vi skal "annonsere" graviditeten. Men jeg har laget liste da. Jeg er en excel freak! :)) Sånn er det når man jobber med regnskap. Miljøskada. Har laget liste med det vi trenger, med pris og butikk. Foreløpig oppe i 21.000 kr og det er uten klær. Men det er jo inkl. vogn da. Som er halvparten av budsjettet :) Tenker å vente til januarsalget:D

Vi kjøpte vogn på tilbud da jeg var gravid sist. Da var jeg vel rundt 7 uker tror jeg, men det endte i MA. Men hadde et stort håp om å bli gravid igjen, noe vi klarte:) sparte over 3000kr på det kjøpet:)

Vi har kjøpt vogn og Leandervugge, fordi det var til god pris. Vi vet jo at vi skal ha en liten en, så tar sjansen på å kjøpe selv om de tolv magiske ikke er passert, og jeg har mistet før.
Liker å nyte nuet :)

Klær og sånt blir mest på slutten, på grunn av årstid og hvis vi får vite kjønnet på OUL.

Vi venter til etter oul, men det er fordi jeg vil vite hva det blir først. Tar det som det kommer egentlig.

Kommer til å kjøpe noe hvis alt er bra på tidlig ul neste uke:) vil nok handle inn det vi trenger av utstyr hver mnd framover da,for har ikke sjans til å handle inn alt på en gang ihvertfall.

Trenger bare seng, siden storebroren fortsatt bruker den vi har når babyen kommer. Også tfk søskenvogn. Ellers har vi det meste Har begynt å se litt etter vogn men kjøper ikke enda

Jeg tenker å vente til jeg er halvveis før jeg kjøper noe. Eller...vi skal kjøpe en liten greie til når vi skal "annonsere" graviditeten. Men jeg har laget liste da. Jeg er en excel freak! :)) Sånn er det når man jobber med regnskap. Miljøskada. Har laget liste med det vi trenger, med pris og butikk. Foreløpig oppe i 21.000 kr og det er uten klær. Men det er jo inkl. vogn da. Som er halvparten av budsjettet :) Tenker å vente til januarsalget:D
Jeg er også oppi 20 000 kr :p blir nok mere og :p

Back
Topp