Hvor tidelig kan man kjenne bevegelser?

babydrøm<3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Aprillykke 2016
Når man har vært gravid før ?

Har ikke peiling, men venter spent denne gangen. Kjente det sent med førstemann, men er nok mer obs denne gangen.

Jeg venter veldig på det! Hehe.. Må snart få noe livstegn innenfra.. Har ikke vert på ul enda, så aner virkelig ikke hvordan det står til.. :-)

Jeg er 3 gangs gravid og har kjent liv i noen uker. Var 11 uker første gangen jeg merka "noe", og merker mer for hver dag :-) er 14+2 i følge sykehuset :-) Er ubeskrivelig deilig å kjenne det rører seg inni der :-)

jeg venter spent jeg og:) er 11 uker i dag:P så håper jeg begynner å kjenne noe snart så det kan bli mer virkelig<3

Jeg merker bevegelser :) Har merket det siden rundt uke 12, men først de siste par dagene har jeg merket det skikkelig når jeg ligger på sofaen på kveldstid :) 14+2 idag :)

Jeg skal ha nummer 3, og jeg kjente noe første gang i uke 11:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja dette gleder jeg meg helt enormt til også! 12 uker i morgen!!

Jeg er 13+6 idag, og har enda ikke kjent noe(så vidt jeg vet). Førstegangsgravid, så jeg fåt vel bare smøre meg med litt tålmodighet:) men jeg venter spent! Gleder meg<3

Kjente det når jeg lå rett ut på badet i går, akk som litt små "dunk" og jeg er 12 uker om 2 dager :) Med første husker jeg ikke helt men mener det var uke 15-16 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har kjent de inni der fra uke 11/12 ca, er 15 uker i morgen :) Det blir bare mer og mer, men nå har jeg to stk inni der da :)

Med førstemann kjente jeg det når jeg var 15/16 uker, men denne gangen kjente jeg først noe som jeg mener må være babyen når jeg var 11+2, men var fremdeles litt usikker. Men i natt (12+4) når jeg var oppe en tur for å trøste storesøster, så kjente jeg noe som definitivt må ha vært babyen når jeg la meg i sengen igjen. Akkurat som om babyen sa "hei mamma, jeg er våken jeg også" :love7

Back
Topp