hvor ti leger

1anette

Blir kjent med forumet
dere sjermtrålå på kvelen ??
å vor mangen ganger er di oppe på natta ??
her er hu i seng i hal 7 7 tiå å hu vakner sirka 3 ganger
før me står opp mødlå 8 å hal 9.

her ligger han seg syv halv åtte tiden, også våkner han kansje 1 til to ganger om natten, morning ca syv halv åtte tiden:)

Legger seg mellom 7 og 8 en gang... sovner fint, våkner ett par ganger før kl 11 og bare sutrer fordi hu er tett i nesa tror jeg.. MEn snur seg å sover videre. Morran er kl 9 her...

legger seg 19.00 og står opp mellom 09.00 og 10.15. Han våkner ikke på natta lenger,men roper på smokken innimellom[8D]

Han legger seg rundt åtte-ni. Noe som er tidlig, motfor hvordan det var for et par måneder siden. Da var det ikke natt før elleve[&:] Han står opp rundt 9, men er våken minst 4 ganger i løpet av natten.

Legger seg 19.00 og sover til 8-9. Våkner ikke på natt men kan surve etter smokken av og til.

oj, så flinke alle er... her legger seg hun 18. sover til ca 01, så er vi våkne ca 20 min hver time til vi står opp 06.. noen som vil byttelåne litt??? [8|] hehe..

legger seg mellom 19 og 19.30..spørs hvor mye vi diller[;)]

våkner en gang før mellom 8 og 9.30 på morgenen..

Aron legger seg kl 19 etter et deilig grøtmåltid.
Så bærer jeg han opp på rommet sitt, setter oss i godstolen, synger "So ro" og "Kjære Gud jeg har det godt", legger han i senga, gir han kosekanin, brer over dyna og susser og sier "elsker deg, sov godt".
Deretter må stjerneskilpadda og fosterlyd slås på, så slukker jeg lyset, lukker døra og ser han nesten nøyaktig kl. 8 neste morgen [:)]
Nesten aldri vært protest på å legge seg, tror det bare var de 3 første dagene han lå i egen seng og et par ganger han har hatt magesmerter.
Men det er ikke såå mange ukene siden han våknet for mat i 1-tiden og sovnet med flaska i munnen.

Legger seg rundt 8, men han har vært syk siden føre jul så har begynt å våkne en del ganger om natta[&o] å noen ganger umulig å få til å sove igjen. Men håper på bedre tider når han er frisk igjen.

Legger seg i 19.tiden somregel, sovner avogtil med en gang, andre gonge som idag ligger han å "snakker" med seg selv en stund.... Våkner av og til for tytten, og våkner for mat somregel i 06 og sover videre te 8.. :D

legger seg rundt 19-20 og sover til 9-10 dagen etter, våkner ikke om natten! kanskje for å få smokken 1 gang eller 2 :)

Legger han 18.30-19. Kommer an på hvor trett han er, men kl.19 er det sengetid uansett.
Står opp igjen rundt 7 neste morgen. Han pleier vel våkne rundt halv 7 siden vi ikke akkurat er lydløse når jeg skal gjøre storebror klar til barnehagen.
Han sover forresten hele natta uten å våkne som regel[:)]

Back
Topp