Hvor tett mellom barna?

Gratulerer så masse! Som jeg har hørt og bruker å si; man angrer aldri på de barna man får, men på de man ikke fikk. Og jeg skjønner ikke den med å skulle blande seg oppi hva andre velger å gjøre, så lenge de har det bra. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk skal du ha! Er helt enig med deg, men noen MÅ jo bestandig slenge inn en negativ kommentar. Svigermor er f.eks. Negativ til ALT.

Gratulerer så masse! Som jeg har hørt og bruker å si; man angrer aldri på de barna man får, men på de man ikke fikk. Og jeg skjønner ikke den med å skulle blande seg oppi hva andre velger å gjøre, så lenge de har det bra. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk skal du ha! Er helt enig med deg, men noen MÅ jo bestandig slenge inn en negativ kommentar. Svigermor er f.eks. Negativ til ALT.
Da går det en liten rakker i meg. Kunne funnet på å svart; ja, men vi har jo ikke tenkt å stoppe der. ;)

Søskenbarnet mitt venter barn nr tre nå, på under tre år. Og jeg skjønner hvis hun synes noen dager kan bli litt tøffe, men tenk hvilken glede. :) vi fikk jo som sagt to på en gang, det har vært tøffe dager (netter) men bare å se de sammen, det gjør noe med mammahjerte. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi, kanskje det er det jeg burde svare ;) jeg valgte å fortelle det til alle nå, så jeg slapp å grue meg! Og hittil har det bare vært positive tilbakemeldinger, nå gjenstår bare min arbeidsgiver og DET gruer jeg meg til- begynte på jobb for to dager siden etter mammapermisjonen! :D


Da går det en liten rakker i meg. Kunne funnet på å svart; ja, men vi har jo ikke tenkt å stoppe der. ;)

Søskenbarnet mitt venter barn nr tre nå, på under tre år. Og jeg skjønner hvis hun synes noen dager kan bli litt tøffe, men tenk hvilken glede. :) vi fikk jo som sagt to på en gang, det har vært tøffe dager (netter) men bare å se de sammen, det gjør noe med mammahjerte. <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Først og fremst Gratulerer så mye :D
Mellom mine 2 er det 16,5 mnd mellom :) Er tungt den første tiden - men gud så deilig når de begge begynner å leke med hverandre å de blir bare mer å mer sjølstendig :)
Så for vår del var det en kjempe fin tid å få en til på! Nå er vi enig om å vente til iallefall minste er 2 år, så kanskje neste år starter vi prøvingen igjen, om vi skal ha flere :)
 
Back
Topp