Hvor tett mellom barna?

Cilie91

Forelsket i forumet
MAI 2013
Min førstefødte lille skatt er allerede blitt 9 måneder, tida bare flyr avgårde <3
Samboeren min har allerede lyst å prøve på nr 2, men jeg er litt i tvil! Dere som har flere, hvor lenge ventet dere til nestemann, hva slags erfaringer har dere med å få barn veldig tett?

Spent på å høre deres erfaringer :)
 
Mellom første og andremann er det 19-20 mnd mellom. :)
 
Nesten 5 her. Eller 4,5 da. Det passet oss veldig bra. Har studert i mellomtiden :) Storesøster er så stor at hun forstår det meste og er veldig flink å hjelpe til.. Men hadde jeg bestemt meg for flere barn, og hadde hatt fast jobb, hadde jeg nok ikke ventet så lenge :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Storesøster var 2 1/2 år når lillebror kom :) For oss passet det perfekt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her var det 3.5 år imellom. Helt supert syns eg. Storebror har ikkje vært sjalu i det hele tatt :) og bleie fri 1år, det er jo veldig greit;) kortid en nestemann kommer har vi ikkje planlagt;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Her er det nesten akkurat 2 år i mellom. Var slitsomt de første mnd, men etter det bar det bare vært fint :) Så nå er jeg veldig fornøyd att lillebror kom litt før enn hva vi planla.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg er 13 uker gravid nå, så her blir det 16mnd i mellom ;) Har ingen erfaring med det...regner med et super hektisk første år, men har hørt det går seg til :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 13 uker gravid nå, så her blir det 16mnd i mellom ;) Har ingen erfaring med det...regner med et super hektisk første år, men har hørt det går seg til :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Gratilerer så mye:D om eg ikkjr har sagt det:p så spennende då:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Gratilerer så mye:D om eg ikkjr har sagt det:p så spennende då:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Takk :) Var ikke offisielt før i går, så jeg har vel egentlig ikke sagt noe her inne ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Må bare legge til at jeg syntes ikke det var så stritt jeg. Men det kommer jo Ann på så mye. ;) og da tror jeg det er tungt uansett om man drøyer med å få.

De er bestevenner i dag. Nå er de 5 år og 7 år.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk en gutt i april 2013 :D er nå gravid igjen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det 23 mnd mellom de. Har vært veldig hektisk og en del sjalusi, men nå synes jeg det begynner å gå seg til. De har allerede begynt å leke litt sammen og storebroren er jo det store idolet hennes. Tror de kommer til å få mye glede av hverandre i tiden fremover :)
 
Så kjekt å høre deres erfaringer! Jeg glemte helt av at jeg hadde laget denne tråden- skulle egentlig få meg spiral, men siden den skal sitte så lenge så droppet jeg det. Og i det siste har det stikket noe forferdelig i brystene mine, var ute i sta og tenkte å bare ta en test for å sjekke at det ikke skyldtes graviditet. Men visst søren gjorde det dét :p aner ikke hvor langt jeg er på vei, så har akkurat snakket med legekontoret og skal ta blodprøve fredag. Litt nervøs, om dette går bra så blir det jo to ganske tette! Er mest nervøs for ANDRES negative kommentarer og hvordan sjefen kommer til å reagere....
 
Så kjekt å høre deres erfaringer! Jeg glemte helt av at jeg hadde laget denne tråden- skulle egentlig få meg spiral, men siden den skal sitte så lenge så droppet jeg det. Og i det siste har det stikket noe forferdelig i brystene mine, var ute i sta og tenkte å bare ta en test for å sjekke at det ikke skyldtes graviditet. Men visst søren gjorde det dét :p aner ikke hvor langt jeg er på vei, så har akkurat snakket med legekontoret og skal ta blodprøve fredag. Litt nervøs, om dette går bra så blir det jo to ganske tette! Er mest nervøs for ANDRES negative kommentarer og hvordan sjefen kommer til å reagere....

Oi, så spennende :) Drit i hva andre synes!! Vi har fått flere wow, herregud og ja,ja lykke til med det...men kunne ikke brydd meg mindre ;) Styret i bhg.blei litt overraska, men det blei vi også og har ikke vært noen sure miner :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Ja du har rett, skal drite i det - jeg vet jo at det kommer uansett ;) får bare vente og se om dette er en liten spire som sitter da <3


Oi, så spennende :) Drit i hva andre synes!! Vi har fått flere wow, herregud og ja,ja lykke til med det...men kunne ikke brydd meg mindre ;) Styret i bhg.blei litt overraska, men det blei vi også og har ikke vært noen sure miner :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer med spire i magen:) ikkje bry deg om ka andre mener. Dere som skal ha barn, ikkje "alle" andre;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Og selvfølgelig, gratulerer ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp