Hvor ta tidlig ul i Trondheim?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
jeg er gravid med nummer to,men denne gangen ønsker jeg faktisk tidlig ul. Bare for å bli beroliget, og se den lille. Er bare 6+0 i dag. Evt hvilen uke? Er uke 12 greit? Var i uke 12 sist men av medisinske årsaker.

Vil man få et bilde?:)

Vi var hos Ultraportalen i Kjøpmannsgata. Veldig fin stemning, rolig og behagelig dame.
Som førstegangs foreldre var det en veldig positiv opplevelse, hun brukte god tid og forklarte alt hun så.
Vi fikk med en lang bilderemse, og fikk velge en del av bildene vi ville ha med før hun skrev den ut.

Ble litt sjokk da vi var på oul, der var det samlebånd og hui og hast. Ultraportalen hadde lagt lista høyt for min del, oul var bare skuffende i forhold. :p

Vi var i uke 11.

Var også hos ultralydportalen og var kjempefornøyd. Veldig hyggelig, rolig og avslappet stemning. Fikk med bilde, men var ikke så mye å se da for var der I uke 7 eller 8 ☺

Vi tok i uke 11, av "kyniske" grunner.. I uke 12 hadde det vært for sent, hvis det var noe alvorlig galt.

Eg tok hos Medicus på Solsiden da eg var rundt 6 uker pga. blødninger. Skulle på tidlig ul på sjukehuset i uke 11, men klarte ikkje vente så lenge når eg startet å blø. Tok det første ledige eg fant, men var fornøyd med håndteringen der. Kjenner også andre som har vært der til tidlig ul. Ellers har eg hørt at flere er fornøyd med Ultraportalen :)

Vi var på 3D på ultralydportalen, likte stedet og det var kvalitet for pengene.

Ultraportalen, uten tvil :) Veldig koselig sted med snille damer, tar seg god tid, får med flere bilder.

Slenger meg på de andre over og anbefaler Ultralydportalen. Var der på tidlig i uke 11 og 3d i uke 26. Flotte opplevelser begge gangene.

Var på Medicus, men betalte 1400,- for toppen 15 min der, men var kun de som var åpne når jeg skulle.. Hadde litt blødninger, så ville ikke vente..
Har du anledning til å vente, ville jeg valgt ultralydportalen, der var vi på 3D, og de var fantastiske!! :D

Takk for alle gode svar, da blir det ultralydportalen:)! Har bestilt time når jeg er 12 uker. Husker jo at man ikke ser en skikkelig baby, men jeg trenger å få en liten titt da for at det skal gå helt opp for meg Rart for i England feks der et det uke 12 ordinært. Heldige!

Back
Topp