Hvor synes du det er finest?

enogtosmå

Gift med forumet
Jeg lurer på hvor synes du det er finest med tatovering på jenter? Jeg skal ta tatovering med navnene til barne når lillemor er kommet ut, men vet ikke helt hvor enda :) Trenger inspirasjon :) Har du tatovering med noe med barna dine, så gjerne dele her :).

Nakken tror jeg er ganske uaktuell siden jeg har en ganske stor en mellom skulderbladene. Tenker at den kanskje kan forstyrre den andre om du skjønner :) Fler?

bak øret sånn nedover siden av halsen er utrolig stillig venninnen min har det men hun har ikke navnene hun har 3 stjerner i forkjellige str. en blå en lyse blå og en rosa....
eller på insiden av armen mellom håndleddet og albuen vis du skjønner..

Jjeg har på innsiden av håndleddet... Syns det er fint der jeg ;)

På ribbeina... Der kan du skjule det litt også... Er ikkje fan av tatoveringer som viser hele tiden.

ved ankelen :)

Qü$× skrev:
håndledd, nakke, 

ribbeina? på siden liksom? er den ikke veldig utsatt der i forhold til evt vektøkning/nedgang?

Fotbladet (er det det det heter tro...)
Har et navn på hver fot, kjempe fornøyd :)

Lykken_er_to skrev:

er ikke det vannvittig vondt? Hvordan ser den ut? Bare navn eller med noe pynt?

Håndleddet, nakken, bak øret og nedover halsen, ankelen, oppå foten ved tærne, hoften

spirrevippvipp skrev:

Lykken_er_to skrev:

er ikke det vannvittig vondt? Hvordan ser den ut? Bare navn eller med noe pynt?

Joda det var vondt, men hadde gjort det igjen:) De er skrevet med ganske store bokstaver i litt sånn myke løkkebokstaver. Er kun navnet, der forbokstaven er litt ekstra uthevet.

Jeg har på innsiden av håndleddet med stjerner rundt forbokstaven:) kjempe fornøyd,men jeg må si det var vondt i forhold til de jeg har på puppene:)

Back
Topp