Hvor streamer dere serier og filmer på nett?

Speedsjarken

Gift med forumet
Bruker surfthechannel men de der kinesiske sidene virker ikke her hos meg, går så treigt og megavideo er jo sånn man må betale for hvis man ser over en time om dagen eller noe.

Noen som bruker andre steder som er bra?

ORIGINAL: ~Mirabell~

jeg bruker tvshack.net

Takk for tips! Skal se Six Feet Under og det fant jeg der, men jeg blir sendt videre til megavideo. Går det an å unngå å betale for megavideo? Vet ihvertfall sist da var jeg halvveis i en film og så kom det opp at jeg hadde sett over "grensen" for den dagen og hvis jeg ville se mer måtte jeg registrere meg og betale[&:]

Jeg bruker www.tv-dome.net. aldri måtte betale, og en slipper de kinesiske greiene. kan komme opp en reklame i starten, men det er bare å trykke på skip this add øverst til høyre når det kommer(tar et par sekunder)

ORIGINAL: Speedsjarken

ORIGINAL: ~Mirabell~

jeg bruker tvshack.net

Takk for tips! Skal se Six Feet Under og det fant jeg der, men jeg blir sendt videre til megavideo. Går det an å unngå å betale for megavideo? Vet ihvertfall sist da var jeg halvveis i en film og så kom det opp at jeg hadde sett over "grensen" for den dagen og hvis jeg ville se mer måtte jeg registrere meg og betale[&:]

Du kan se mer enn 1 time om dagen, men du må ha 75 min pause eller noe sånt etter 1 time [:)]

ORIGINAL: kittyb

Jeg bruker www.tv-dome.net. aldri måtte betale, og en slipper de kinesiske greiene. kan komme opp en reklame i starten, men det er bare å trykke på skip this add øverst til høyre når det kommer(tar et par sekunder)

Takk for tipset men fant ikke Six Feet Under der:)

Back
Topp