Hvor store?

9250g og 71,5 cm på 8 mnd kontroll, men det var 27 mai, tenkte å stikke innom å få veid ham denne uka :)
 
Min har blitt 10,1kg og 74cm var det 1uke før ho blir 10mndr :)
 
8,6 kg og 72cm på 9 mnd kontroll. Men det er jo over en måned siden allerede. Ingen kontroll for ett år her. Men har begynt å bruke en del i str 80, så regner med han har vokst litt :)
 
Samme som min på 9 mndr kontroll! Men han hadde gått opp til 8 kg på 10 mndr

Så bra! Min har alltid ligget nederst på skjemaet deres men også fulgt sin egen kurve jevnt hele veien så de har ikke vært bekymret . Han var litt over 2,5 ved fødsel og 47 lang , så ikke store krabaten :)
Hvor stor var din baby ved fødsel?
 
Så bra! Min har alltid ligget nederst på skjemaet deres men også fulgt sin egen kurve jevnt hele veien så de har ikke vært bekymret . Han var litt over 2,5 ved fødsel og 47 lang , så ikke store krabaten :)
Hvor stor var din baby ved fødsel?

2,8 kg og 47 cm lang Følger også kurven sin..
 
Stor gutt her, målte og veide til 77 cm og 10 kg her for en uke siden. Men vekta har stått stille en måneds tid nå da. Vi har pakket vekk nesten alt 74-tøyet :)
 
72cm og 7,3kg her på 10mnd kontroll. Lita tulle som følger sin egen kurve :)
 
Var hos hs forrige uke. Tøtta veide 10,1 og 75 cm lang :) (er 10 mnd akkurat i dag)
 
Var på måling i går ( 11 mnd), han er 9 kg og 73 cm. Hodet er nå 49 cm, så fremdeles langt over gjennomsnittet, men det har ikke vært så kraftig økning at de vil gjøre noe.
 
Når hun var 8 og en halv måned var hun 74cm og 8800gr. Lang og normalvekt (tynn) i forhold til kurven. Skal på kontroll neste uke, så er spent på hvor mye hun har vokst da:)
 
Når hun var 8 og en halv måned var hun 74cm og 8800gr. Lang og normalvekt (tynn) i forhold til kurven. Skal på kontroll neste uke, så er spent på hvor mye hun har vokst da:)

Min var 8 kg og 71 cm på 10 mndr. Og jeg som synes at han ser ut som en liten bolle :p
 
Min var 8 kg og 71 cm på 10 mndr. Og jeg som synes at han ser ut som en liten bolle :p
Haha:p:D Og min "lille" jente var større på 8mnd kontroll:hilarious: Her er hun lang og "voksen" av seg, så mange tror hun er eldre. Når vi var i Spania i mai tippet flere 1 år:p
 
Haha:p:D Og min "lille" jente var større på 8mnd kontroll:hilarious: Her er hun lang og "voksen" av seg, så mange tror hun er eldre. Når vi var i Spania i mai tippet flere 1 år:p

Mente ikke at din var stor :p Bare alltid tenkt at min er bolle, men han er kanskje ikke det ;) Min er ikke så lang til å være gutt da! Men han er også voksen, har mye hår og sier mange ord :) Men er nok helt gjennomsnittlig på motorikk tror jeg
 
Mente ikke at din var stor :p Bare alltid tenkt at min er bolle, men han er kanskje ikke det ;) Min er ikke så lang til å være gutt da! Men han er også voksen, har mye hår og sier mange ord :) Men er nok helt gjennomsnittlig på motorikk tror jeg
Hehe. Nei, tok det ikke slik heller:happy: Har en del hår hun her og, bare det er så lyst, så ser det ikke så godt :p Kjempe spennende med utviklingen motorisk og språklig. Er så spent på når hun går.
 
Back
Topp