Hvor store på 10 mnd kontroll?

Senna

Gift med forumet
Var på forsinket 10 mnd kontroll med Jonah i dag.
Han er nå blitt 7.800 gram, og 71 cm. Han er en liten spirrevipp!! [:)]
Hvor store var deres barn på 10 mnd kontroll? [:)]

tipper min gutt er på str med din[:D] ikke store gutten her heller
skal på tordag

Jonah er heeeeeeeelt perfekt! Fra øverst til nederst, er du større enn deg selv kanskje? hihi [8D] (som tatt ut av Inger Hagerup sitt dikt Mauren [;)])

Lucas er 9305 og 73 cm [:)]

7025 gr og 70 cm[:D]

Pluggen min var 10,4 kg og 73 cm lang[:D]

Selmeren vår var 12350gr og 75 cm på 9 månederskontrollen.[:)] store gutten til mor[:D]
Vi har ikke 10 mndr. kontroll, men blir nok en veiing - alltid så spennende[:D][:)

på 10 mnd kontrollen så var min 8330 og 72 cm, men så målte jeg han en uke senere og da hadde han gått ned 100 gram siden ikke ikke ville spise.. Så skal på en ny veieing denne uka for å kjekke at han har gått opp igjen[:)]

Var på 10 mnd kontroll i dag vi også.
Veide 9810 g og var 78,5 cm lang, lange gutten min [:D]

ORIGINAL: lenep86

Var på 10 mnd kontroll i dag vi også.
Veide 9810 g og var 78,5 cm lang, lange gutten min [:D]

me går sikkert på samme helsestasjon [:D]

10,7kg og 78 cm var gutten min[:)]

her var leo 11,3 kilo og 75 cm lang.. fått oss en klump her i huset...[:D]

Vi va i dag på 10 mnd kontroll. Simen Andre va 11120g og 76,5 cm. [:D]

Var på 10 mnd kontroll på fredag. Og tuppa vår var 8.1 og 71cm lang. Lita frøken i strl 68 enda. Men kan vel rusle over i 74 nå,siden hun har kommet opp til 71 [:)]

Alida car 8550 g og 68 cm.
lita tite hehe.
vi var ikke på kontroll, men vi veier hver mnd for å skrive i boka hennes :)
hs kom tilfeldigvis forbi så hun la det inn på dataen og da hun kom ut igjen sa hun *hun ligger helt perfekt på sin kurve, men jeg tror dere må legge henne i strekk hehehhehe*
haha. hun var visst litt kort mente hun hehe

Vi var også idag!

Hun var 9600 og 74,5 lang, hadde gått ned 40gr siden kontrollen i nov! Så må tilbake om 14 dager, får prøve fore henne hele døgnet! [8D]
Men hun spiser bra også, så hun hs skjønte heller ikke at hun hadde gått ned.. Så da får vi nå bare se! [:)]

Back
Topp