Hvor store mager har dere?

Labben

Elsker forumet
Jeg venter og venter på at gravid-magen skal komme, men har såvidt antydning til en liten kul. Ser egentlig veldig tjukk ut og merker at jeg har lagt meg ut også (uten å legge på meg på vekten). Har allerede kjøpt min første gravidbukse fordi de jeg har er ubehagelige, men gleder meg til den "sitter" som den skal. Hvor godt merker dere andre med termin i juli magen?

Hei! Ehh... jeg har litt stooooor mage fra før av jeg da, så jeg merker egentlig ikke så masse. Eneste er at den ( nederste magen [:D]) er blitt litt hardere, og har trukket lengre opp mot navlen på en måte... Men mammabukse bruker jeg, for jeg makter ikke noe som strammer lengre. Å så er de buksene sååååå gode [:D]

ÅÅÅÅÅÅ så fint nickname du har Ildrii.!!!!!!!!!

Heter du det??

Nydelig var det ihvertfall

holdefastklem

Jepp, fått mage. [:D]

Samme som deg Ildrii....

Jeg har fått ganske stor mage- får kommentarer om at det må være tvillinger inni der.. Var på ul i går og det er heldigvis bare en [:D][:D]

Når fikk dere mage???

Jeg er 11 + 5 og har ikke antydning til forandring på magen. (har litt fett der fra før av, men litt forandring kunne vel merkes?) Begynner å få lyst på noe nå....

(Jeg er så vidt i August klubben, men tror jeg detter over til Juli etterhvert - så jeg titter litt på dere også. babyverden sier termin 1 august, lege sier 31 juli - vi får se hva ul sier)

En mini kul på magen, men ikke noe særlig gravid mage enda (ser mer ut som valker..[:(])
Har ikke lagt på meg noe særlig, kaster en del opp. Men har lagt meg ut, så har måttet godt til annskafelse av et par mammabukser.. men faller litt mellom mine vanlige bukser og mammabuksene..ingen av dem passer skikkelig.. Håper magen vokser snart, så folk ser at jeg er gravid [:D]

næmmen takk, lille snodig [:)] No vart æ gla ja [:D] Nei jeg heter ikke ildrii, men har alltid brukt det som nick i diverse sammenhenger.

har begynt å få litt mage...ser ikke akkurat gravid ut, men er jo bare 13+5..
La ut et bilde av magen min på "før svangerskapet"- magen min....
Litt stolt over å få en liten kul da [:D]
Men gleder meg til det begynner å bli mer synlig [:D]

Back
Topp