Hvor store har barna våre blitt ?

knotte81

Forumet er livet
Ja det lurer jeg på i dag :) Min 4 åring veier 18,3 kg og er 107 cm, så har fått en stor flott gutt som skal klare selv og ordne selv :D ,Det er mye nei ikke enda mamma, snart om dagen og :p
 
''Vesla'' mi er en flis på 101 cm og 14 kg. :)
Spiser tidvis som en hest og aktiv som få så energien hun får gjennom næring fyker ut igjen gjennom alle kanter.
God som gull og temperament som en storm. ;) Her får man kjærlighet på godt og vondt men heldigvis mest godt. :)
Og sta - som et esel. ;)
 
Så bra er sånn her og, masse kos og masse kjærlighet men blir han sint så får man høre det ja ;) Min er og glad i mat og bruker opp masse energi men han legger på seg av alt han spiser og må stoppes for han klarer ikke og kontrollere seg når han er mett..
 
Datteren min blir hele 4 år i oktober og er nå 15 kg og 100 cm lang :) glad, fornøyd, veldig aktiv, og sta :) ei som er god som gull, som vil ha masse kos og sier masse at hun elsker oss <3 kunne ikke hatt det bedre, hun får dagene til å bety noe :)
 
Min datter blei 4 i januar. Hun veier litt over 20kg og har blitt 110cm lang.

Sent from my GT-S6310N using BV Forum mobile app
 
Min datter er 15,5 kg og 97 cm lang :) Hun blir fire i september
 
Min "lille" prins veier vel 17 kg og er 105 cm :) Han har egen vilje og skal klare selv, men er også ekstremt kosete, og elsker pupper... eller puttene som han sier (selv om jeg sluttet å amme når han var 8 mndr)!
Han er det vakreste og mest betydningsfulle i hele verden, nåde de som prøver å påstå noe annet ;)
 
Blir 4 i slutten av november. Ble akkurat målt til 1 meter og 14 kg, så han er ikke akkurat noen tungvekter. Han er inne i en lang prøve-ut-hva-jeg-kan-bestemme-selv-periode. Dermed er veldig mye en kamp. Men når han er snill, så er han verdens søteste unge :) <3
 
Blir 5 i januar, og er 108cm og 17kg. Litt liten pjokk, men tar igjen med ett fantastisk stort og godt humør!
 
Min gutt blir 5 i april 2014, og han målte vi nettopp til 109 cm og 18 kg.


Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥
 
Frøkna mi e 105 cm å 15 kg. Hu e ei jente som e høyt å lavt, har et hjerte av gull å sjarmere de fleste. Hu e omsorgsfull å flink t å hjelp sine 2 småsøsken å foreldran. Hu e bestanidg snill,har ikke hatt nå trassperiode enda,men det kainn vel kom etter hvert......Hu e rett å slett unik,frøkna mi :love7
 
jentene er 100,5cm og 16.6kg og 107cm og 17.5 kg. de er nå 4år 9mnd. blir 5 1jan.
 
Sebastian født uke 31+0 12 juni 09 var 1220 gram og 40 cm. I dag 4 år og 5 mnd 18 kilo og 107 cm høy :) Fineste gutten til mammaen sin :) Er inne i en ekstrem nei og snart tid :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp