Hvor store er/var deres 2-åringer? (gutter)

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Da mener jeg de rundt to år. (22 mndr-26 mndr)
Vekt og lengde?

Ser det er store forskjeller her. Synes at min er så liten. ;) Han er 82 cm lang og 11,5 kg... Men plutselig så skyter han i været sikkert :)

mamiii skrev:
Ser det er store forskjeller her. Synes at min er så liten. ;) Han er 82 cm lang og 11,5 kg... Men plutselig så skyter han i været sikkert :)

Ja det er det som er, de vokser i rykk og i napp. Min var so utrulig lett i forhold til de andre med samme høgd, men no 9 mnd etterpå veger han 14,8 kg :)
Du skal ikke bekymre deg :)

mamiii skrev:

ca. Like stor som min det.;) akkurat passe.. Men ser jo at han er liten iforhold til de andre som har skrevet hær... Aldri tenkt over det, syns det er praktisk å enda kunne handle klær på babyavdelinga jeg;) heh

Currrlysue skrev:

mamiii skrev:

ca. Like stor som min det.;) akkurat passe.. Men ser jo at han er liten iforhold til de andre som har skrevet hær... Aldri tenkt over det, syns det er praktisk å enda kunne handle klær på babyavdelinga jeg;) heh

He he. Det er sant det 

mamiii skrev:
Da mener jeg de rundt to år. (22 mndr-26 mndr)
Vekt og lengde?

85cm og 13,8 kilo :)

Back
Topp