Hvor store er lillegulla??

Prøvere

Betatt av forumet
Var på kontroll i går, uke 29+0 og lillemann var blitt ca 1270 gr (han var ca 900 gr for tre uker siden) :love7 Synes det går så vanvittig fort nå! Han har hele tiden ligget i seteleie, men hadde nå snudd seg- så legen var veldig fornøyd :)

Var på kontroll i går og var 29+5 da. Knøttet har blitt ca 1350g tung.
Og jeg vet!! Det går helt vanvittig fort dette :O I morgen går jeg inn i uke 30 og da er det bare 10 uker igjen. Og med alt som står på kalenderen de neste ukene, så vil tiden til permisjonstart gå i en fei! :O

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Var på kontroll igår! Er 29 veker i morgen, han ligger på ca 1600 gram!

Ipaden min <3

Var på 3d i uke 29 og da var han ca 1300 gr :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Åssen finner de ut hvordan det ligger Ann med vekt? Er det ul eller lege? Jeg har ikke fått noe svar på det nemlig :)

Oktober 2014 <3

Eg tek ul 1 gang i mnd, vekstkontroll på ungen :)

Ipaden min <3

Åssen finner de ut hvordan det ligger Ann med vekt? Er det ul eller lege? Jeg har ikke fått noe svar på det nemlig :)

Oktober 2014 <3

Med meg har både legen og jordmoren funnet det ut, men må ha UL for å finne det ut...de beregner ut fra lengde og fostervann slik jeg har forstått det :) går til kontroller en gang i uka, så får følge godt med på utviklingen! dessuten veldig kjekt å få sett lillegutt så ofte :D

Skal på ny vekstkontroll neste veka, då e eg 29+4. Kjeme med ny oppdatering då :p

Android appen på SG S5

Åja,heldige dere da :) Her var det ordinær ul i uke 18.. Ellers så har legen apparat,men ikke noe mer kunnskap enn at ho ser hjertet slår omtrent.. Hos jordmor har det kun vært doppler.. Men,jeg skal på ny ul i uke 32 pga foranliggende morkake,dobbeltsjekke at den ikke dekker for åpningen,så får bare vente i spenning til da vi da :)

Oktober 2014 <3

Back
Topp