Hvor store er julibebisene nå?

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Var på helsestasjonen i dag for å veie Ida Emilie. Og jøjemeg! Hun er 7620 g og 64 cm. Lille runde klumpen vår! Syns ikke egentlig hun er så stor, men har gode lår...

Det er så herlig med gode lår og runde kinn på bebisene!![;)] Vi var på helsestasjonen på torsdag, snuppa var 63 cm lang og veide 6750g. Lå helt på gjennomsnitten! Akkurat passe[;)]

Vi var på helsestasjonen på fredag..
Da veide Ida 6460gr og var 64cm lang..

Har lagt på seg 455gr og strekt seg 2cm på en mnd........

Ida har gode lår men ellers er hun helt perfekt[:)]

Skal ikke å veie før om ei uke vi, da er det 5mnd kontroll, er lenge siden jeg veide sist og enda lengre siden vi målte henne. Er kjempespent[:)]

Jeg vet ikke helt hvor stor hun er blitt enda. skal på 5mnd kontroll til onsdag, gleder meg til å se hvor mye hun veier og måler, men gruer meg til sprøyta[:'(][:'(]

Usikker på hvor stor Markus er. Skulle på helsestasjonen i morgen på 4 mnd kontroll, men fysioterapeuten er syn, så det ble utsatt til januar. [:@][:(]
Men skal dit uansett for å veie han!

Vi skal på kontroll i morgen[;)]er veldig spent[:D]Tror han er litt under 9 kg[;)]feitas[:D]

har isje veid han etter 4 måners kontrollen,då va han 7160g å 65,5 cm lang.. sga på 5 måners kontroll den 19 des + då e d på an ijen me di domme sprøytene[:@][:@]

var på 4 måneders på torsdag... marcus er 9205 og 69,5 lang... lagt på seg nesten 2 kg siden 3 måneders kontroll..  og strekt seg ca 5 cm

For en måned siden (til 3 måneders kontroll) så var lillemann
7400 gram og 66 cm lang (eller var det 67??)???
Så tipper han er over 8 kilo nå siden han høljer innpå med velling[&:]

Vi var på 4-mnd kontroll i dag!
Han er 6215 og 62 cm. Ikke akkurat gigantisk, nei....[:)][:)][:)]

Hi hi! Ja han er heeeelt perfekt!
Akkurat sånn som alle andre mammaer sine babyer er[:)][:)][:)]

Da har Thale og vært på 5mnd kontroll, hun var 7420 gr og 66cm blitt, akkurat passe etter kurven![:)]

hjælpes, enn at de er 5 mnd nå... Vi skal på HS i morra... Spent på å se hva klompen vår veier nå...[:D]

Markus var på 4 mnd´ers kontroll den 06.12.07 :)
Da veide han 8090 gram å 66,5 cm lang! ;)

Skal veie i morgen jeg[;)]

Vi skal på torsdag er veldig spent da

Nå har vi vært på helsestasjonen, og Ophelia var 6490 gram og 65 cm lang[:D] Jenta mi har blitt så stor! 

Vi skulle egentlig på 5 mnds kontroll idag, men hs hadde blitt syk, så vi måtte utsette det en uke. Kan tenke meg han er litt over 7 kg...

vi var også på hs idag!!

snupp var 7780g og 66cm!

Back
Topp